1. Aktualności
  2. Polska

Rozstrzygnięcie konkursu „Do pełni smaku” z Kerrygold

Źródło: Agencja PR Grass Roots
Autor: Monika Czaplicka
© Agencja PR Grass Roots
© Agencja PR Grass Roots

Użytkownicy serwisu dopelnismaku.pl wybrali 50 autorów najlepszych zdjęć, którzy zostali zakwalifikowani do finału. Spośród nich, pod koniec lipca jury w skład którego wchodzi m.in. profesjonalny fotograf, nominowało zwycięzców głównych. Konkurs „Do pełni smaku” został przygotowany przez agencję Communication Unlimited dla marki Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego.

Organizatorzy byli zaskoczeni inwencją, którą wykazali się internauci. Jury oceniało zdjęcia uwzględniając oryginalność i kreatywność pomysłu. Konkurs „Do pełni smaku” cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników i wspierał kampanię, która przebiegała pod tym samym hasłem. Kampania skupiała się na propagowaniu zdrowego trybu życia, którego istotnym elementem są wysokiej jakości produkty spożywcze. Kampania oraz konkurs miały zachęcić konsumentów do spędzenia czasu na pikniku w gronie rodziny i przyjaciół.
„Ponieważ masło Kerrygold pozycjonowane jest jako premium, chcemy aby kojarzyło się nie
tylko z samą konsumpcją, ale też czymś więcej. Stąd pomysł na konkurs fotograficzny, który pokazuje jak bardzo zaangażowani są nasi konsumenci, tworząc niesamowite kompozycje kanapkowe. Chcemy organizować tego typu konkursy również w przyszłości i kojarzyć ten produkt bezpośrednio z life stylem jakim jest moda na gotowanie, pikniki, śniadanie na trawie czy sztuka kulinarna na wyższym poziomie” – skomentowała wydarzenie Patrycja Grodkowska, Account Manager z agencji Communication Unlimited.
Anna Matuszkiewicz zwyciężczyni I miejsca otrzymała pięciodniowy kulinarny wyjazd do Irlandii; Urszula Kwiatkowska oraz Dariusz Feter za zajęcie ex aequo II miejsca wygrali nagrodę, którą jest lodówka firmy SMEG. Nagrodą za zajęcie ex aequo III miejsca były trzy roboty kuchenne firmy Samsung, które otrzymali: Eliza Kruk, Paweł Barański i Adam Stoczkiewicz. Każda z 50 osób, która znalazła się w finale, otrzymała koszyk piknikowy z wyposażeniem.