1. Aktualności
  2. Polska

Danone dociera do dzieci

Źródło: mediamikser.pl
Autor: Barbara Wiercińska

Po raz kolejny Danone zlecił agencji Garden of Words prowadzenie biura prasowego marki Mleczny Start i przedłużył umowę na realizację programu Mleczny Start wspiera supermamy. Celem kolejnego etapu kampanii jest wsparcie mam dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz zaczynających szkołę poprzez dostarczenie im wiedzy o prawidłowym rozwoju ich pociech, która ułatwi im przeprowadzenie go przez wczesnoszkolny etap życia. Częścią akcji są sondaż prowadzony przez TNS OBOP, który ma za zadanie poznanie obaw polskich mam związanych z powrotem dziecka do szkoły lub jej rozpoczęciem, oraz ekspercka infolinia ułatwiająca mamom uzyskanie odpowiedzi na nurtujące je pytania związane z rozwojem dzieci.

Mleczny Start wspiera supermamy to ogólnopolski program edukacyjny zainicjowany przez koalicję Partnerstwo dla Zdrowia, której członkami są: Instytut Matki i Dziecka, Danone, Lubella i Biedronka. Celem programu jest upowszechnienie wiedzy dotyczącej zasad prawidłowego odżywiania dzieci oraz zachęcenie najmłodszych do jedzenia śniadania – najważniejszego posiłku w ciągu dnia.