1. Aktualności
  2. Polska

Którą mamą jesteś? – w kampanii mleka Mamo, rosnę!

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Barbara Wiercińska
© Candia, 2010

W prasie, internecie i BTL-u rusza kampania mleka dla niemowląt Mamo, rosnę! 2. Akcję pod hasłem Którą mamą jesteś? przygotowały agencje Bed & Breakfast, Pro Signum i Streetcom oraz dom mediowy Value Media.
Startująca właśnie kampania reklamowa płynnego mleka modyfikowanego dla niemowląt Mamo, rosnę! 2 podkreśla, że jest ono alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku. Przekazy pod hasłem Którą mamą jesteś? mają na celu zmianę przyzwyczajeń polskich matek w zakresie żywienia małych dzieci, sugerując, że płynne mleko modyfikowane jest zdecydowanie nowocześniejsze.

Akcja obejmuje internet (specjalne serwisy mamorosne.pl i uskrzydlone.pl, mailing, artykuły sponsorowane, nośniki odsłonowe), prasę (czasopisma parentingowe i kobiece) oraz działania BTL (uczestnictwo w targach parentingowych, sampling wśród pediatrów i w żłobkach).
Strategię i kreację kampanii oraz wykorzystywane w niej treści internetowe przygotowała agencja reklamowa Bed & Breakfast, za wsparcie public relations i zakup prasy odpowiada agencja Pro Signum, media w internecie kupił dom mediowy Value Media, natomiast wybrane działania BTL prowadzi agencja Streetcom.