Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Dyskonty w Hiszpanii zwiększają udział w rynku

Źródło: PLMA   Dodano: 2010-04-20 10:22:31

Według badań Kantar Wordpanel, dyskonty i private label zwiększają udział w hiszpańskim rynku. Sprzedaż marek własnych obejmuje w tej chwili 36% udziałów w rynku produktów spożywczych (wykluczając żywność szybko psującą się). W roku 2008 ten udział wynosił 32%.

Badania wykazały, że w kategorii środków trwałych sieci dyskontów obejmują 10,4% rynku. Średnia roczna suma wydawana na produkty spożywcze przez hiszpańskie gospodarstwo domowe wzrosła do 3,814 tys. euro, to spadek o 34 euro w porównaniu z rokiem 2008. Spadek ten dotyczy przede wszystkim kupna produktów szybko psujących się.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij