1. Aktualności
  2. Polska

Mlekovita – sukcesy uwieńczone nagrodami

Źródło: Mlekovita
Autor: Barbara Wiercińska
© Mlekovita
© Mlekovita

Mleko wypasione zdobyło tytuł Produkt Roku. Produkt Roku. Wybór Konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży FMCG. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym można posługiwać się w komunikacji marketingowej produktów uznanych za najlepsze.

W konkursie organizowanym przez redakcję Biznes Raport, dodatku Gazety prawnej, tytuł Jakość Roku w kategorii produkt zdobyło Masło Ekstra Polskie.
Podstawowym kryterium wyboru laureatów przez kapitułę konkursu jest pełne zaangażowanie firmy w kwestie zarządzania jakością, a o wyborze laureatów decydują m.in.: wdrożone systemy jakości, systemy bezpieczeństwa żywności, a także uwzględnienie wysokich standardów w misji przedsiębiorstwa oraz zaangażowanie w stałe podnoszenie jakości przez pracowników przedsiębiorstwa.
Podczas targów Ferma Bydła przyznano produktom Mlekovity trzy Mleczne Perły. Zdobyły je: ser Sokół, Masło Klarowne oraz Serek Wiejski Polski.