1. Aktualności
  2. Polska

Nowa kampania dla marki Activia.

Źródło: Young & Rubicam
Autor: Barbara Wiercińska

Działania koncentrują się na telewizji oraz prasie. W ramach kampanii powstał 35-sekundowy spot, komunikujący unikalne właściwości Activii, wspomagającej trawienie i zapobiegającej wzdęciom.

W filmie „Torebka” spotykają się trzy kobiety. Jedna z nich zasłania się tytułową torebką; dlaczego? Ponieważ cierpi na wzdęcia. Od przyjaciółek, z którymi właśnie spotkała się w kawiarni dowiaduje się o działaniu Activii. Jedna z nich wyjmuje opakowanie tego produktu z torby z zakupami. Torebki bohaterka spotu będzie używać już zgodnie z przeznaczeniem, a jej zmiana nastroju – pewność siebie, znakomite samopoczucie - wzbudzi podziw przyjaciół. Grupę docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 55-65 lat. Kampanię w telewizji uzupełnia komunikacja w prasie. We wszystkich dostępnych na ogólnopolskim rynku TV – guidach pojawi się print oraz moduł na okładce odsyłający na właściwą stronę z reklamą Activii. Do komunikacji w prasie odnosi się też 5-sek. przekaz na końcu spotu TV.
Kampanię przygotowała Young & Rubicam