1. Aktualności
  2. Polska

Dania: Korporacja Arla Foods zwiększa całościowy budżet marketingowy o 30%

Źródło: Arla Foods
Autor: Janusz Górski

W 2009 roku Arla Foods czyniła cięcia w strukturze i wydatkach. Nowy i powiększony budżet korporacji na 2010 koncentruje się na marketingu, zwiększaniu zdolności produkcyjnych i pogłębianiu efektywności na wszystkich rynkach.
W tym tygodniu Rada Dyrektorów Arla Foods zaaprobowała nowy budżet korporacji. W jego zapisach zwraca uwagę nacisk na reklamę i promocję produktów marek Lurpak i Castello. Arla Foods inwestować będzie także w rozwój produktów z wartością dodaną. Aby spełnić te cele budżet marketingowy całej korporacji powiększono o 30% w stosunku do budżetu z 2009 roku. Decyzję tę podjęto świadomie mając w pamięci kryzys gospodarczy i ostrą konkurencję w 2009 roku.