Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Dania: Korporacja Arla Foods zwiększa całościowy budżet marketingowy o 30%

Źródło: Arla Foods   Dodano: 2010-01-14 09:26:08

W 2009 roku Arla Foods czyniła cięcia w strukturze i wydatkach. Nowy i powiększony budżet korporacji na 2010 koncentruje się na marketingu, zwiększaniu zdolności produkcyjnych i pogłębianiu efektywności na wszystkich rynkach.
W tym tygodniu Rada Dyrektorów Arla Foods zaaprobowała nowy budżet korporacji. W jego zapisach zwraca uwagę nacisk na reklamę i promocję produktów marek Lurpak i Castello. Arla Foods inwestować będzie także w rozwój produktów z wartością dodaną. Aby spełnić te cele budżet marketingowy całej korporacji powiększono o 30% w stosunku do budżetu z 2009 roku. Decyzję tę podjęto świadomie mając w pamięci kryzys gospodarczy i ostrą konkurencję w 2009 roku.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25