Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności

Europa: Brytyjskie sklepy wydają więcej na reklamę TV

Dodano: 2009-01-15 15:36:12

Sieci supermarketów w Anglii podnoszą swoje wydatki na reklamę TV. Jest to ich odpowiedź na słabnącą gospodarkę i rosnące zagrożenie ze strony sklepów dyskontowych.

Asda wydała 52% więcej na reklamę TV w ostatnim półroczu roku (źródło: Nielsen), Tesco zwiększyło w tym czasie wydatki o 19% i stało się 5. największym reklamodawcą na Wyspach Brytyjskich. Sainsbury powiększyło z kolei budżet na TV o 21%, podczas gdy Morrisons o 15%. W odpowiedzi dyskonterzy także inwestują w TV. Netto dla przykłady wyemitowało swoją pierwszą reklamówkę.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij