100 wydanie Forum Mleczarskie Handel

Lider Forum 2019


SPONSORZY

  • ADM/Wild
  • Zentis



OPINIE

Zdaniem producentów

Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w firmie Žemaitijos pienas

Przyznawane wyróżnienia mają duży wpływ na budowanie silnego wizerunku naszych marek. Ułatwiają sprzedaż produktów i umacniają wszystkie działania mające na celu zbudowanie wizerunku naszego przedsiębiorstwa na polskim rynku.

Jesteśmy dumni z wyróżnień, które zostały przyznane przez partnerów handlowych, ponieważ daje nam to pewność, że produkty, które oferujemy konsumentom, mianowicie legendarne sery Džiugas oraz batoniki twarogowe Magija są najwyższej jakości. Zarówno sery Džiugas jak i batoniki Magija to produkty wytwarzane bez konserwantów i zagęszczaczy. Dokładamy wszelkich starań, aby wyroby spełniały najwyższe standardy jakościowe. W obliczu dużej konkurencji i nasycenia rynku, jak każda firma, chcemy być kojarzeni pozytywnie i zajmować dobre miejsce w świadomości partnerów handlowych oraz zdobywać zaufanie konsumentów. Dziękujemy partnerom handlowym za głosy oddane na nasze produkty w konkursie „Lider Forum”. Liczymy na to, że w przyszłości pozostałe produkty naszej firmy również zostaną docenione.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska

Tegoroczna edycja plebiscytu Lider Forum przynosi Hochland Polska szereg kolejnych wyróżnień w kilku kategoriach: w kategorii Top jakość zwyciężył Hochland ser żółty Edamski plastry, w kategorii Serków do smarowania – ser Almette z ziołami, a w kategorii Sery topione był to ser Hochland Śmietankowy w bloczku. Tradycyjnie zwycięskie produkty wskazali przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego, właściciele sklepów i sprzedawcy. Chcemy bardzo podziękować za zaufanie i wyróżnienie właśnie naszych produktów. Dla nas ważne jest to, że kryterium wyboru stanowiły przede wszystkim: innowacyjność produktu, atrakcyjność i wygoda. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to konsumenci wybierają sery i wyznaczają trendy, a przedstawiciele handlu bacznie obserwują ich wybory i na tej podstawie zamawiają produkty. Wyróżnienia, które otrzymujemy w ramach prowadzonych plebiscytów, są bardzo przydatne w procesie wspierania sprzedaży, są także elementem jednego z przykładów szczególnie atrakcyjnego wariantu komunikacji marki i kreatywnego marketingu.

Dariusz Maciński, Dyrektor w firmie Agro-Danmis

Wyróżnienie w konkursie Lider Forum zdecydowanie pomaga budować dobrą reputację marki, gdyż konkurs ten wygrywa się głosami klientów i konsumentów. Jest to zatem obiektywny wyraz zadowolenia kupujących z oferowanej jakości produktów i stanowi zachętę do dalszej pracy nad czynieniem oferty Danmis jeszcze ciekawszej. Osobom głosującym na nas pragniemy podziękować za ciepłą myśl i wsparcie, jednocześnie utwierdzając w przekonaniu, że warto pamiętać o rozwijającym się segmencie produktów z mleka koziego. Dzięki swojej hipoalergiczności, łatwiejszej przyswajalności i naturalnej lekkostrawności stanowią one solidną alternatywę żywieniową dla konsumentów coraz bardziej wymagających i świadomych tego, co sami jedzą oraz co podają swojej rodzinie. Otrzymywane wyróżnienia wzmacniają wizerunek i wiarygodność marki Danmis.

Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop

Nagrody i dyplomy służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i są potwierdzeniem doskonałej jakości produktów. Wyróżnienie Lider Forum, największego konkursu branży mleczarskiej, jest jednak dla nas szczególną nagrodą, bowiem potwierdza popularność naszych produktów nie tylko wśród samych konsumentów, lecz także wśród kupców i kierowników sklepów, którzy zasiedli na miejscu jury. To właśnie dlatego, z tego miejsca chcielibyśmy podziękować wszystkim przedstawicielom handlu detalicznego i hurtowego, którzy oddali na nas swoje głosy i wyróżnili nas spośród innych, zgłoszonych w konkursie produktów. Dziękujemy Wam serdecznie!




Grzegorz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Frąckowiak (ZPSiH)

Od kilku już lat wystawiamy do oceny asortyment tradycyjnych serów smażonych Frąckowiak. Niezmiernie cieszy nas, że co roku któryś z naszych zdrowych produktów znajduje uznanie i trafia na podium z tytułem Lider Forum. To bardzo ważne dla nas wyróżnienie, gdyż jest formą uznania i pozytywnego przyjęcia przez wszystkich tych, którzy uczestniczą w dystrybucji produktów spożywczych do ostatecznych konsumentów. Wyróżnienie to jest też ważnym elementem naszej komunikacji z klientem w mediach społecznościowych i na stronie www. Bardzo dziękujemy za wszystkie oddane głosy. Są one dla nas motywacją do dalszej ciężkiej pracy i utrzymania jakości serów smażonych, za którą cenią nas Państwa czytelnicy.

Michał Piłat, Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie Zott Polska

Na wstępie pragnę wyrazić radość z uznania dla naszych produktów. Uzyskane wyróżnienia Lider Forum oraz komunikacja tej wygranej na łamach Forum Mleczarskiego stanowią autentyczny wkład w budowanie wizerunku przedsiębiorstwa Zott Polska, jak też – pośrednio – we wsparcie sprzedaży naszych produktów. Wyniki tegorocznego konkursu Lider Forum cieszą tym bardziej że docenione zostały aż trzy z naszych najważniejszych marek: Jogobella, Monte i Zottarella, filary wizerunku koncernu Zott w Polsce.

Naszym celem jest sprostać oczekiwaniom klientów, jest to więc cel, który łączy nas i handlowców. W codziennej pracy przy kreowaniu marek nieustannie obserwujemy zmieniające się trendy żywieniowe i uwzględniamy potrzeby konsumentów przy wprowadzaniu produktów na rynek. Tegoroczny konkurs wśród zwycięskich produktów wyłonił interesującą trójkę: klasyczną Zottarellę w kulce (II miejsce) – produkt, który od wielu lat znajduje się w naszej ofercie i jest jednym z najpopularniejszych formatów mozzarelli na rynku; Jogobellę bez dodatku cukrów (I miejsce) znajdującą się w naszej ofercie od roku i powstałą w odpowiedzi na coraz silniejszy trend związany z ograniczaniem spożycia cukrów przez część konsumentów – produkt, w który mocno wierzymy, i po sukcesie odniesionym na polskim rynku, wprowadzany jest w tym roku na kolejne rynki europejskie oraz Monte White Choco Splits (I miejsce), który z kolei był specjalnym prezentem od Monte dla fanów na 20. urodziny marki – aktualnie produkt, za pomocą którego zaostrzamy apetyty klientów na Monte podczas specjalnych akcji sprzedażowych. Wyróżnienia te pokazują nam, które z obranych przez nas kierunków są perspektywiczne, a jednocześnie skłaniają do zastanowienia, które powinniśmy skorygować.

Dziękujemy przedstawicielom handlu za wszystkie oddane przez nich głosy oraz że stale są z nami i możemy współpracować w oparciu o ideę partnerstwa pełnego obopólnych korzyści. Przyznane nam wyróżnienia odbieram też jako wyraz uznania dla wykonanej przez nas pracy, a to z kolei pozytywnie motywuje do dostarczania na rynek kolejnych, innowacyjnych produktów, jak również ulepszania tych, które są stałym punktem oferty Zott Polska.

Ewa Bartnik, Prezes w mleczarni Bychawa (OSM)

Wyróżnienia przyznawane firmie i produktom pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Obecnie duża konkurencja na rynku zmusza do podejmowania działań, które pozwalają na wyróżnienie się spośród innych, podobnych produktów. Pozytywny obraz przedsiębiorstwa pozwala zyskać przewagę i nowych klientów biznesowych. Oprócz ceny i jakości, przy wyborze danego produktu duże znaczenie ma również wizerunek firmy, a wszelkie nagrody i wyróżnienia są w tym pomocne. Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy głosowali na nasze produkty. Nagroda motywuje nas do dalszej pracy i rozwoju. Zapewniamy, że stale będziemy pracować nad jakością i tym samym walorami smakowymi naszych produktów, a także nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy. Stajemy się wtedy bardziej rozpoznawalni na rynku, a klienci chętniej sięgają po takie produkty. Zachęcamy więc do kupowania naszych wyrobów.

Jiří Berger, Prezes Zarządu w firmie Olma Polska

Każda nagroda, każde wyróżnienie, to dla producenta sygnał, że to, co robi, ma sens – zwłaszcza w przypadku gdy doceniony zostaje nowy smak w kategorii, w której jest ogromna konkurencja na rynku. W tym roku w konkursie Lider Forum 2019 nagrodzony został nasz deser mleczny Olmici Maty o smaku śmietankowym.

Chcielibyśmy bardzo podziękować za tę nagrodę. Wygrana potwierdza przede wszystkim to, że nasze nowe pomysły i jakość, na jaką stawia firma Olma zostały docenione, a produkt Olmici Maty jest w stanie zaspokoić najbardziej wymagających konsumentów. Należy też podkreślić, że już sam udział w konkursie to świetna forma promocji. Jesteśmy rozpoznawani przez coraz większą liczbę odbiorców, a to z kolei mobilizuje nas do wprowadzania na rynek nowości dostosowanych do zmieniających się potrzeb Klientów. Dziękujemy za uznanie!

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij