Lider Forum 2017

Sponsorzy

Opinie

Zdaniem sponsorów

kinga_sieradzon.jpg

Kinga Sieradzon

Dyrektor Generalna w Tetra Pak Polska

Tetra Pak zawsze dąży do tego, by działać z klientami na zasadzie partnerstwa, dlatego wsparcie inicjatyw mających na celu promocję innowacyjnych postaw i produktów jest niezwykle istotne w naszej firmie. Konsekwentnie realizujemy to między innymi poprzez poparcie tak unikatowych inicjatyw konkursowych jak Lider Forum, realizację kampanii „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie” i zaangażowanie w program „Mleko z Klasą”.

Polscy producenci z sektora mleczarskiego wyróżniają się w skali światowej pod względem otwartości na nowości i chęci wdrażania innowacji produktowych oraz opakowaniowych, ale także tych promocyjnych. Dlatego nasza współpraca i ogólny odbiór działań prowadzonych przez Tetra Pak spotyka się z bardzo dobrym przyjęciem. Z chęcią współpracujemy z klientami, ostatnio m.in. w ramach promocji opakowań kartonowych poprzez wspomnianą kampanię „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie”.

Z pewnością, wszelkie rankingi, konkursy lub zestawienia branżowe pozwalają nam obserwować całe spektrum nowości rynkowych branży mleczarskiej, ale także przede wszystkim poznać potrzeby, trendy i kierunki rozwoju rynku. Udział w takim projekcie jak Lider Forum, jest dowodem naszego zaangażowania w promocję mleka i jego przetworów. Cieszymy się, że wśród produktów nagradzanych w konkursie są produkty w opakowaniach Tetra Pak. Świadczy to o tym, że nasze rozwiązania docenianie są przez konsumenta i przez producentów, a konkurs Lider Forum uzupełnia ich promocję i upowszechnia tak potrzebną wiedzę o dobrych produktach.

Zdaniem producentów

jacek_wyrzykiewicz.jpg

Jacek Wyrzykiewicz

PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Cieszy nas fakt, że produkty z oferty Hochland Polska są tak dobrze odbierane przez rynek i otrzymują znaczące wyróżnienia. Oznacza to, że udaje się nam realizować nasze działania w sposób efektywny, a nasze marki (Almette, Hochland i Valbon) budzą pozytywne emocje. Rozpoznawalność marek na rynku serów jest duża, a marki Hochland i Almette mają najwyższą rozpoznawalność i najsilniejsze pozytywne skojarzenia w całej kategorii sera (znajomość na rynku sera dla Hochland to 85%, a dla Almette 75% – badanie Omnibus GfK Polonia, czerwiec 2016).

Wyróżnienia przyznawane firmie i jej produktom są zawsze bardzo przydatne w procesie budowania renomy i dobrego wizerunku, a także w procesie ciągłego wspierania sprzedaży. Bardzo dziękujemy naszym partnerom handlowym za tak duże zaufanie!

mariusz_broniszewski.jpg

Mariusz Broniszewski

Prezes Zarządu w spółdzielni Radomsko (OSM)

Każde wyróżnienie przyznane firmie, za określoną formę działalności, buduje jej wizerunek. Zwróćmy uwagę na to, że samo posiadanie identyfikacji wizualnej nie gwarantuje wejścia na szczyt. Ważne jest przede wszystkim utrzymanie pozycji na rynku pod względem jakości produktów i zapewnienie satysfakcji klientów. Wyróżnić oznacza zauważyć i docenić, to bardzo budujące i inspirujące. Każda nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze realizujemy swoją misję, a nasze wysiłki nie poszły na marne. Nagroda jest też czymś w rodzaju motywacji do ciągłego doskonalenia się.

Chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim partnerom i kontrahentom za to, że docenili nas jako przedsiębiorcę, przyznając naszym produktom w tym roku aż trzy nagrody. Dla nas jako firmy dobra komunikacja, poprzez produkty, z odbiorcą docelowym, jest sprawą priorytetową. Chcemy spełniać wciąż rosnące oczekiwania naszej obecnej i przyszłej klienteli, stawiać czoła trudnościom i sprostać wyzwaniom. Pragniemy być atrakcyjni pod każdym względem, dlatego nie zwalniamy tempa, ciągle inwestujemy, wprowadzamy nowości, śledzimy najnowsze trendy.

Każde wyróżnienie przekłada się na przewagę konkurencyjną firmy na rynku. Strategia budowania marki to nieustający program, mający na celu wzmacnianie unikalnego i niepowtarzalnego wizerunku. Wyróżnienie o jakim tu mowa niewątpliwie wspiera proces sprzedaży. Produkt, który zostaje doceniony, staje się bardziej atrakcyjny dla odbiorcy, jest polecany znajomym, rodzinie, partnerom biznesowym. Ludzie szybko wymieniają się informacjami, chociażby korzystając z portali społecznościowych. Zmiany technologiczne, nowe kanały dystrybucji, innowacyjne podejście do klienta to elementy, budujące silny obraz naszej marki. Wierzymy, że nie jest to nasze ostatnie wyróżnienie.

ryszard_pizior.jpg

Ryszard Pizior

Wiceprezes Zarządu w mleczarni Włoszczowa (OSM)

Zdecydowanie wyróżnienia przyznawane firmie i jej produktom są przydatne w procesie budowania reputacji i dobrego wizerunku. Lider Forum to bardzo opiniotwórczy i bardzo ceniony konkurs, bowiem głos w nim mają specjaliści z branży, mający ogromne doświadczenie, wiedzę i co najważniejsze, to oni na co dzień zajmują się produktami mleczarskimi.

Wszystkim naszym partnerom handlowym chciałbym podziękować za dotychczasową współpracę i oddane na nasze produkty głosy. Cieszę się, że w tej edycji konkursu aż pięć naszych produktów zostało docenionych i wyróżnionych przez tak znakomitych specjalistów. Chcę również ich zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby produkty z naszym logo zawsze wywoływały dobre skojarzenia i były gwarantem dobrego smaku i wysokiego standardu.

miroslaw_domanski.jpg

Mirosław Domański

Prezes Zarządu w Piaski (OSM)

Konkurs Lider Forum, organizowany przez magazyn Forum Mleczarskie Handel, to dla producentów znakomita okazja, aby przypomnieć o swoich sztandarowych produktach od lat obecnych na rynku, ale również, by zaprezentować nowości, które przygotowali z myślą o klientach. Konkurs zatem nie tylko promuje artykuły mleczarskie, ale też kształtuje trendy rynkowe. Pomaga firmom zweryfikować skuteczność swoich dotychczasowych działań, w kontekście współczesnych tendencji w branży mleczarskiej. To właśnie handlowcy najlepiej wiedzą, jakich produktów poszukują konsumenci, a jakie cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Ich opinie są najlepszą wskazówką dla producentów, w którym kierunku warto podążać, aby osiągnąć sukces.

Cieszymy się, że w tegorocznej edycji konkursu Forum Mleczarskiego Lider Forum 2017 nasze produkty po raz kolejny zostały docenione przez handlowców. Twaróg śmietankowy otrzymał srebrny medal w kategorii Tradycyjny wizerunek, natomiast „Kefir jak dawniej” zajął trzecie miejsce w kategorii Top Jakość. Chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy oddali głos na nasze produkty, doceniając ich wysoką jakość i tradycyjny smak. Mleczarnia Piaski (OSM) jest obecna na rynku mleczarskim od ponad 70 lat. Dbałość o najwyższą jakość oraz zachowanie długoletniej tradycji wytwarzania produktów to podstawy działalności naszej spółdzielni.

Wszystkie wyróżnienia i nagrody przyznawane mleczarni Piaski (OSM) oraz jej produktom są dla nas niezwykle ważne nie tylko w sensie promocyjnym i wizerunkowym, ale przede wszystkim motywacyjnym. Są bodźcem do dalszej intensywnej pracy oraz poszerzania dotychczasowej oferty o kolejne, wysokiej jakości, tradycyjne produkty nabiałowe. Poza tym konkurs niewątpliwie wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, pomaga nam lepiej poznać oczekiwania handlowców wobec producentów, a jednocześnie preferencje współczesnych konsumentów. Ta wiedza z kolei umożliwia nam dokładniejsze dopasowanie naszej oferty do potrzeb rynkowych.

joanna_kolodynska.jpg

Joanna Kołodyńska

Kierownik Działu Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM)

Mleczarnia Łowicz (OSM) została uhonorowana aż sześcioma wyróżnieniami w konkursie Lider Forum 2017. To dla nas bardzo ważny i optymistyczny sygnał z rynku, który oznacza niesłabnące zainteresowanie ofertą naszej firmy.

Uznanie zdobyły następujące produkty:

  • Pierwsze miejsce w kategorii Śmietanka dla łowickiej śmietanki tortowej 36%,
  • Pierwsze miejsce w kategorii Tłuszcze do smarowania dla masła łowickiego ekstra w kubku 200 g,
  • Drugie miejsce w kategorii Śmietana dla łowickiej śmietany ukwaszanej 15%,
  • Drugie miejsce w kategorii Maślanka dla Maślanki truskawkowej 400 g,
  • Drugie miejsce w kategorii Serki homogenizowane dla serka o smaku waniliowym 350 g,
  • Trzecie miejsce w kategorii Serki ziarniste dla serka wiejskiego lekkiego 150 g.

Wyróżnienia te traktujemy prestiżowo, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że głosujący to osoby podejmujące decyzje o asortymencie dostępnym na półkach sklepowych. Chcemy podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w głosowaniu, za wyróżnienie naszych produktów. Jest to dla nas szczególnie ważne, ponieważ w najbliższym czasie każdy z tych produktów będzie dostępny w zupełnie nowym opakowaniu. Wyróżnienia Lider Forum pozwolą zakomunikować odbiorcom, że w nowych opakowaniach jest wciąż taki sam, wysokiej jakości produkt. To dla nas istotny element wsparcia sprzedaży w tak ważnym dla firmy momencie jakim jest rebranding marki Łowickie. Zależy nam na tym, żeby budować świadomość konsumenta, który sięgając po łowickie dostanie swój ulubiony produkt w nowym opakowaniu, a o sprawdzonej jakości może właśnie świadczyć wyróżnienie Lider Forum.

aneta_bedkowska.jpg

Aneta Będkowska

Marketing Manager w firmie Sertop

Nagrody i dyplomy służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i są potwierdzeniem doskonałej jakości produktów. Wyróżnienie Lider Forum, największego konkursu branży mleczarskiej, jest dla nas szczególną nagrodą, bowiem potwierdza popularność naszych produktów nie tylko wśród samych konsumentów, ale także wśród kupców i kierowników sklepów, którzy zasiedli na miejscu jury.

To właśnie dlatego, z tego miejsca chcielibyśmy podziękować wszystkim przedstawicielom handlu detalicznego i hurtowego, którzy oddali na nas swoje głosy i wyróżnili nas spośród 210 innych produktów zgłoszonych w konkursie. Dziękujemy Wam serdecznie!

edward_bajko.jpg

Edward Bajko

Prezes Zarządu w Spomlek (SM)

Wszelkie nagrody i wyróżnienia oczywiście są przydatne w budowaniu wizerunku firmy, jednak to opinia naszych klientów jest dla nas najważniejsza. Każde przedsiębiorstwo, tak i nasza firma, za cel stawia sobie stworzenie pozytywnego wizerunku marki. Nie ulega wątpliwości, że proces ten jest długotrwały, jednak wart poświęconego czasu, a zdobyte zaufanie klientów jest dla nas rzeczą najbardziej wartościową. I miejsce w kategorii „Tradycyjny wizerunek”, które zdobył nasz Bursztyn i zaszczytne II w kategorii „Sery żółte w bloku” dla Radamera w konkursie Lider Forum są dla nas bardzo ważne. Czytelnicy magazynu Forum Mleczarskie Handel są przecież pierwszym ogniwem łączącym producenta z konsumentem. Jest to dla nas kolejny sygnał, że nasza praca, doświadczenie serowarów są doceniane.

Naszym partnerom handlowym chcielibyśmy podziękować za zaufanie, którym obdarzyli nasze sery, przyznając wyróżnienia. Dzięki temu mamy świadomość, że cele które realizujemy wspólnie z Państwem przynoszą efekty. Jest to także ogromne wyróżnienie dla wszystkich pracowników naszej firmy, którzy każdego dnia starają się zapewnić naszym konsumentom, jak najwyższą jakość produktów.

Dzięki każdemu wyróżnieniu nasza firma zyskuje w świadomości konsumentów, co oczywiście przekłada się na sprzedaż produktów. Konsument zwraca uwagę nie tylko na cenę, ale również, a może przede wszystkim, na jakość produktów. Wyróżnienia dla marki, świadczą o wysokiej jakości naszych usług.

elzbieta_slawniewicz.jpg

Elżbieta Sławniewicz

Starszy Specjalista ds. Obsługi Rynku w Wieluń (SDM)

Z przyjemnością przyjęliśmy informację o wyróżnieniu naszego twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony w konkursie Lider Forum.

Konkurs, w którym biorą udział produkty z różnych kategorii nabiałowych, stał się corocznym podsumowaniem najlepiej sprzedających się artykułów mleczarskich. Nagroda jest tym cenniejsza, gdyż przyznawana jest w głosowaniu przedstawicieli branży handlowej, którzy na co dzień mają kontakt ze swoimi klientami i najlepiej znają ich preferencje i zwyczaje zakupowe.

Wyróżnienie jest dla nas również potwierdzeniem, że Mój Ulubiony jest chętnie kupowany i doceniany przez konsumentów, którzy zwracają uwagę na jego smak, naturalność i czystą etykietę. Jest jednocześnie zobowiązaniem dla nas do ciągłego utrzymywania najwyższej jakości produkowanych przez nas produktów.

Dziękujemy przedstawicielom branży handlowej, którzy brali udział w głosowaniu i gratulujemy wszystkim wyróżnionym. Zaszczytem jest być w gronie najlepszych.

alfred_korczyk.jpg

Alfred Korczyk

Dyrektor Marketingu w mleczarni Jana (ŚSM)

Przyznawane wyróżnienia, w znaczący sposób przyczyniają się do promocji wyrobów mlecznych mleczarni Jana (ŚSM) na ogólnopolskim rynku, gdzie są one dostępne od wielu lat, co równocześnie pozwala na spróbowanie i dokonanie oceny wprowadzanych nowych wyrobów.

Głosowanie na nasze wyroby potwierdza wysoki poziom jakościowy oraz akceptację wyrobów. Naszym odbiorcom dziękujemy za głosowanie i chcemy zapewnić o dalszej pracy w kierunku jeszcze wyższego poziomu jakościowego. Wyróżnienia jakie otrzymujemy w konkursie traktujemy jako motywację do dalszej wytężonej pracy dla naszych odbiorców i konsumentów. Lider Forum jest dla naszej spółdzielni znaczącym wsparciem sprzedaży i promocji marki Jana.

magdalena_lewalska.jpg

Magdalena Lewalska

Research & Development Manager w Euroser Dairy Group

Wyróżnienia przyznawane naszej firmie, a w szczególności naszym produktom, są dla nas zwieńczeniem i uhonorowaniem ciężkiej pracy jaką wkładamy we wprowadzenie indeksu na rynek, a potem w jego rozwój. Każdy produkt w portfolio Euroser Dairy Group jest opracowywany miesiącami przez zespoły zajmujące się jakością, marketingiem i rozwojem, więc jest dla nas ogromnym zaszczytem być docenionym przez naszych partnerów handlowych.

W związku z powyższym, chcielibyśmy wszystkim bardzo podziękować za docenienie naszego produktu, jakim jest Mozzarella Formagia. To uznanie jest dla nas najważniejsze, ponieważ to właśnie partnerzy handlowi umożliwiają nam dotarcie z ofertą asortymentową do klienta końcowego. Cieszy nas również to, że konsumenci będą mogli polegać na Państwa doświadczeniu oraz opinii.

grzegorz_marciniak.jpg

Grzegorz Marciniak

Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH)

Prawdziwe, domowe sery smażone Frąckowiak (ZPSiH) ponownie, zostały wyróżnione w konkursie Lider Forum, przez niezależnych detalistów – naszych nieocenionych odbiorców i partnerów handlowych. Cieszymy się, że produkty, które do niedawna były uznawane za regionalne, dzięki swym walorom jakościowym i czystej etykiecie, znajdują uznanie handlowców, bo dzięki temu coraz częściej mogą raczyć się nimi ostateczni konsumenci. Bez wątpienia takie naturalne produkty jak nasze sery smażone – bez konserwantów, zagęstników i wszechobecnej „chemii”, stanowią wartość dla małych, tradycyjnych sklepów spożywczych, chcących odróżnić się od coraz bardziej urozmaiconej oferty półkowej dyskontów spożywczych.

Wyróżnienie w konkursie to doskonała zachęta dla ściągnięcia konsumenta, który identycznych produktów w sieciowym sklepie raczej nie kupi. Miejmy nadzieję, że to partnerstwo rodzinnych producentów z niezależnym sektorem dystrybucji końcowej będzie rozwijało się nadal, budując siłę polskiego handlu. Przy okazji, stosunkowo niewielkim kosztem obie strony dbają o swój wizerunek i bardzo dobrą reputację wśród konsumentów. Brawo detaliści, dziękujemy za docenienie sera smażonego Frąckowiak!

anna_skrzypiec.jpg

Anna Skrzypiec

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w Lazur (SZGPR)

Złoty Medal dla flagowego produktu spółdzielni Lazur, sera pleśniowego Lazur Błękitny – porcja 100 g, jest szczególnie cennym wyróżnieniem. Ma bezpośredni wpływ na budowanie reputacji i dobrego wizerunku firmy, ponieważ przyznany został przez reprezentantów sektora handlu detalicznego i hurtowego. Jednoznacznie potwierdza, że Lazur jest silnym brandem i niezmiennie od wielu lat zajmuje wysokie miejsce w gronie najlepiej rozpoznawalnych na rynku, a oferowany przez mleczarnię Lazur Błękitny spełnia jakościowe i handlowe oczekiwania naszych partnerów biznesowych.

Konkurs Forum Lider podsumowuje relacje i wieloletnią już współpracę poszczególnych producentów z sektorem handlowym. Tym bardziej dziękujemy więc wszystkim, którzy oddali swój głos na Lazur Błękitny. Przyznane przez Państwo wyróżnienie zobowiązuje firmę do nieustannej dbałości o najwyższą jakość produktów i pracy nad relacjami łączącymi nas z handlowcami, dzięki czemu mamy nadzieję uzyskać jeszcze lepsze, obopólne efekty sprzedażowe.

Lazur Błękitny, jak wszystkie skalmierzyckie sery, wytwarzany jest z najwyższej klasy polskiego mleka, bez użycia konserwantów. Między innymi właśnie dlatego konsumenci darzą go zaufaniem i chętnie po niego sięgają, co dostrzegli handlowcy. Wybierając lidera w segmencie serów pleśniowych, wskazali na Lazur Błękitny – porcję 100 g. Złoty Medal jest więc swojego rodzaju rekomendacją, że Błękitny po prostu się opłaca, bo spośród produktów w swojej kategorii najszybciej rotuje na sklepowej półce. W procesie wspierania sprzedaży to konkretny i cenny argument.

jiri_berger.jpg

Jiří Berger

Prezes Zarządu w Olma Polska

Konkurs organizowany przez Forum Mleczarskie po raz kolejny potwierdził, że jakość na którą stawia firma Olma, została doceniona przez odbiorców, a produkt Deser mleczny z biszkopcikami cieszy się niesłabnącą popularnością. W ubiegłym roku nagrodzony został smak waniliowy, a w roku bieżącym smak czekoladowy. Ta nagroda w konkursie Lider Forum w kategorii Desery mleczne jak zawsze jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji.

Wynik głosowania jest dla nas szczególnie ważny, bo potwierdza że stale jesteśmy w gronie najlepszych, a nasz Deser puddingowy z biszkopcikami – pomimo ogromnej konkurencji na rynku nabiałowym – został doceniony przez Klientów.

Udział w konkursie i nagroda to dla naszej firmy świetna forma promocji. Jesteśmy rozpoznawani przez coraz większą liczbę odbiorców, a to z kolei mobilizuje nas do wprowadzania na rynek nowości dostosowanych do zmieniających się potrzeb Klientów.

Dziękujemy za uznanie.

tadeusz_proczek.jpg

Tadeusz Proczek

Prezes Zarządu w spółdzielni Grodzisk Mazowiecki (OSM)

Serdecznie dziękujemy naszym partnerom handlowym za wybór Mozzarelli w zalewie 200 g w konkursie Lider Forum 2017. Ser Mozzarella jest naszym wiodącym produktem, obecnym na rynku już prawie od 25 lat. Tym samym otrzymanie tej nagrody jest dla nas potwierdzeniem słuszności kierunku, w którym stale chcemy się doskonalić. Mamy świadomość, że rynek serów mozzarella wciąż się rozwija, dlatego abyśmy mogli oferować produkty najwyższej jakości, nieprzerwanie dopracowujemy technologię, popierając ją nowoczesną linią produkcyjną.

Wyróżniona Mozzarella w zalewie 200 g to łagodny w smaku, niedojrzewający ser w formie wałka, zanurzony w zalewie solankowej. Aktualnie w swoim portfolio spółdzielnia Grodzisk Mazowiecki (OSM) wytwarza Mozzarellę w wielu wersjach – naturalnej i wzbogaconej w kwasy z rodziny Omega-3, pod różnymi postaciami, zarówno w formie wiórków jak i w większych blokach, a nawet wędzonej. Podążając za preferencjami konsumentów wprowadziliśmy na rynek Mozzarellę w postaci minikuleczek w zalewie, które są idealne do bezpośredniego użycia w sałatkach. Ponadto warto podkreślić, że jako pierwsza spółdzielnia mleczarska w kraju, rozpoczęliśmy produkcję śmietany 18%, w praktycznym szklanym słoiczku. Produkt ten skierowaliśmy do wymagających klientów, na równi ceniących sobie estetykę oraz wyjątkowy, niepowtarzalny smak. Jesteśmy przekonani, że nasi partnerzy handlowi, doceniając wysoką jakość produktów, przyczynią się do stałego rozszerzania naszej oferty o kolejne nowości w grupie serów mozzarella jak również napojów fermentowanych i twarogów.

Wysoka jakość naszych wyrobów była wielokrotnie nagradzana, np. statuetką „Za Najwyższą Jakość”, pucharem „Polskiego Producenta Żywności”, medalem Polskiego Kongresu Serowarskiego oraz wyróżniona znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przydzielanym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wyróżnienia przyznawane firmie i jej produktom w znaczący sposób sprzyjają procesowi budowania reputacji i wspomagają jej dobry wizerunek. Podnoszą prestiż marki oraz odgrywają kluczową rolę w strategii wspierania sprzedaży. Świetna kondycja spółdzielni Grodzisk Mazowiecki (OSM) to zarówno trafne decyzje podejmowane przez Zarząd Spółdzielni, ale również oddany zespół pracowników, którzy w branży mleczarskiej odnaleźli swoją pasję.

leszek_figarski.jpg

Leszek Figarski

Prezes Zarządu w FigAnd (ZM)

Cechy, wartości i skojarzenia, które wywołuje dana marka powinny wyróżniać ją na tle konkurencji i zakotwiczać się pozytywnie w pamięci odbiorcy. Tylko w taki sposób marka ma szansę dłużej pozostać w świadomości Klienta. Oczywiście oprócz najważniejszych cech, takich jak cena i jakość, bardzo dużą rolę odgrywają także wizualne przekazy, czyli wszystkie symbole i zachowania, które budują relacje z otoczeniem. Przyznawanie firmie FigAnd i jej produktom wyróżnień, wpływa pozytywnie na budowanie wizerunku biznesowego. Przedsiębiorstwo pochlebnie oceniane przez zewnętrzne instytucje jest postrzegane jako solidny, rzetelny i wiarygodny partner w biznesie. FigAnd regularnie otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia i dzięki temu uznawane jest za odpowiedzialnego, kompetentnego i uczciwego gracza na rynku mleczarskim i cukierniczym.

Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za to wyjątkowe wyróżnienie. Jogurt pitny o smaku owoców leśnych, bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego to ulubiony produkt wielu naszych Klientów. Rzeczywiście zasługuje on na wyróżnienie, bo oprócz pysznego smaku, walorów jakościowych i fajnego kolorowego opakowania, jest do tego zdrową i świeżą przekąską, która szybko zaspokaja głód i jest dobrym zamiennikiem niezdrowych kolorowych napojów. Przyznane wyróżnienie jest efektem oceny pracy i wiedzy zespołowej, dlatego serdecznie dziękuję, także w imieniu naszych pracowników i całej kadry kierowniczej firmy FigAnd. Jako godna zaufania firma, naszym Partnerom handlowym polecamy spróbować także naszych innych produktów, które wyróżniają się czystymi etykietami, dobrą jakością i konkurencyjną ceną.

Na opakowaniach nie umieszczamy oznaczeń z otrzymanych wyróżnień i nagród, ponieważ jest ich zbyt dużo. Niektóre umieszczamy na naszej stronie internetowej, a na bieżąco informujemy o przyznanych nagrodach na naszym fanpage’u na Facebooku. Wierzymy w zasadę, że dobry produkt sprzedaje się sam. Jeśli ktoś już spróbuje naszych produktów to nie szuka dalej innych zamienników. Miło być docenianym i wyróżnianym wśród innych na rynku i oczywiście wyróżnienia pomagają nam w kreowaniu odpowiedzialnego i rzetelnego wizerunku biznesowego. Jednak, na samą sprzedaż w większości wpływają aspekty charakteryzujące sam produkt niż jego uznanie wśród niezależnych instytucji. Nie zawsze wszystko to co złote się świeci. My sami wypracowaliśmy sobie przez 25 lat naszą renomę wśród Klientów, poprzez utrzymywanie obietnic dobrej jakości za dobra cenę.