Media Tour z Bieluchem

30 maja 2014 roku IMR advertising by PR w imieniu mleczarni Bieluch (SM) zaprosiła dziennikarzy na coroczny Media Tour. Podczas tego eventu miały miejsce: zwiedzanie pałacu Zamoyskich oraz zlokalizowanej na terenie parku Galerii Sztuki Socrealizmu, konferencja prasowa, a także wspólne biesiadowanie w karczmie Siwy Dym w Celejowie. Przypomnienie historii rodu Zamoyskich wniosło do spotkania rzadko przedstawiany, a tak cenny pierwiastek kultury i sztuki regionu.

Później w restauracji Siwy Dym przedstawiciele Zarządu, Rady Nadzorczej i Działu Marketingu przedstawili dorobek, plany i nowe produkty chełmskiej mleczarni. Prezes Zarządu, Waldemar Skibiński przybliżył historię inwestycji i osiągnięcia ostatniego 20-lecia. Agnieszka Lenart, Specjalista ds. Marketingu Bieluch przedstawiła nowe produkty na 2014 rok. Nowy Prezes Zarządu, Janusz Mojak, przedstawił prezentację przybliżającą walory odżywcze Masła Extra Bieluch o zawartości 82% tłuszczu, nagrodzonego medalem za zajęcie pierwszego miejsca podczas Euroforum Polskiego Mleczarstwa we Wrocławiu. Spotkanie było okazją do wręczenia dyplomu „Kulinarny Ambasador Bielucha” Agnieszce Filiks z restauracji Siwy Dym, która łączy kreatywność z tradycją staropolskich składników, tworząc potrawy oryginalne i smakowite.

Podczas warsztatów kulinarnych, zgromadzeni goście wraz z p. Agnieszką Filiks mogli spróbować swoich sił w przygotowaniu wybranych potraw na bazie produktów Bieluch.