Loteria Hochland Polska

Powodzenie urodzinowej loterii Hochland nie podlega dyskusji. Chęć zdobycia terenowych aut marki Jeep Renegade przez konsumentów wyraźnie przełożyła się na sprzedaż produktów marki Hochland. W kolejce do zdobycia 5 nagród głównych i rozlicznych drobnych nagród pieniężnych ustawiło się bowiem ponad pół miliona osób.

Powodzenie urodzinowej loterii Hochland nie podlega dyskusji. Chęć zdobycia terenowych aut marki Jeep Renegade przez konsumentów wyraźnie przełożyła się na sprzedaż produktów marki Hochland. W kolejce do zdobycia 5 nagród głównych i rozlicznych drobnych nagród pieniężnych ustawiło się bowiem ponad pół miliona osób.
Ogólnopolska loteria wystartowała 19 lutego 2019 r. z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. Loteria trwała do 15 kwietnia. Wystarczyło kupić opakowanie promocyjne i zarejestrować na stronie internetowej kod promocyjny spod etykiety. 25 razy dziennie rozdawano po 100 zł. Wisienką na torcie były oczywiście auta marki Jeep Renegade.
9 lipca 2019 r w restauracji Boathouse, Peter Knauer, Prezes Zarządu Hochland Polska przekazał kluczyki szczęśliwcom, którzy wylosowali żółte jak ser terenówki. Wśród szczęśliwców znalazły się cztery panie i jeden pan. To wyraźnie wskazuje, kto robi zakupy w gospodarstwach domowych w Polsce.
Oprócz przedstawicieli firmy Hochland Polska w uroczystości wzięli udział „szkolni przyjaciele” tj. pierwsi dziecięcy bohaterowie kampanii reklamowych Hochland: Antoni i Natalia. Hasło: „Hochland, to jest pyszne” stało się szeroko rozpoznawalne, a młodzi aktorzy stali się sławni. Dziś są dorosłymi ludźmi i powrócili w kampanii Hochland Polska. Odtwórcy głównych ról razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i... serkach Hochland.