1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Dobra jakość w dobrej cenie

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Kiedyś serek topiony kojarzył się z tanim produktem, a teraz przed wszystkim zwraca się uwagę na jego jakość, bo to właśnie na nią jest największe zapotrzebowanie wśród współczesnych konsumentów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Klienci nadal oczekują przystępnej ceny, ale baczniej niż kiedyś zwracają uwagę na użyte w produkcji surowce, które w przypadku firmy Sertop są starannie dobierane tak, aby końcowy produkt spełniał oczekiwania konsumentów także pod kątem ulubionych przez nich smaków, niezmiennych od kilkudziesięciu lat.

– Staramy się nie tylko nadążać za współczesnymi trendami tworząc serki w nowych formatach (np. plastry), ale pielęgnujemy także tradycję, produkując w dalszym ciągu serki w kształcie kostek tzw. telewizorków oraz serowych krążków, będących naszymi kultowymi opakowaniami, dzięki którym jesteśmy rozpoznawalni na rynku – podkreśla Aneta Będkowska.

Ostatnie wiadomości o firmie