Temar (PPH): Marka Chevrette wśród najbardziej popularnych marek produktów kozich
– Produkty pochodzenia koziego są coraz częściej spotykane w szerokiej gamie na półkach super- i hipermarketów – mówi Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – W portfolio firmy Temar dostępne są sery kozie w postaci plastrów, kręgów i bloków jak również roladek pleśniowych. Największym wolumenem sprzedażowym cieszą się jednak sery twarde i półtwarde pod marką Frico Chevrette.
Mleko kozie wyróżnia się naturalnym i świeżym aromatem oraz łagodnie słodkim i lekko słonym smakiem. Jest uważane za zdrowszą alternatywę dla mleka krowiego. Mleko kozie zawiera laktozę i kazeinę, jednak w dużo mniejszych ilościach, co powoduje, że jest łatwiejsze w trawieniu od mleka krowiego.
– Jako dystrybutor serów europejskich z ponad 30-letnim doświadczeniem i posiadającym w swoim portfolio ponad 400 indeksów z ponad 30 krajów europejskich, chcemy być częścią edukacji żywieniowej i wpływać na poprawę jej dotychczasowych zwyczajów – opowiada Aleksandra Makowska.