1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

Czy warto dostosować się do bieżących mód żywieniowych? – Wszystko zależy od okoliczności – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Bo mody na niejedzenie laktozy lub glutenu przemijają, ale moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend, który z pewnością będzie się rozwijać i do którego warto się dostosować.

– Nasze produkty od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością, na co główny wpływ ma ich jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji. To właśnie dzięki tej jakości nasze produkty doskonale sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale także podczas gotowania/pieczenia/smażenia, co sprawia, że można ich użyć zarówno do sałatek czy domowych zup, sosów, mięs lub zapiekanek – opowiada Aneta Będkowska.

– Nasze sery odpowiadają potrzebom rynku, co w rezultacie daje marce Sertop znaczącą pozycję w krajowej sprzedaży serów topionych. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości naszych wyrobów, dużej znajomości marki, różnorodności stosowanych dodatków smakowych a nade wszystko, trudnej do przecenienia – lojalności naszych klientów. Bo patriotyzm gospodarczy jest kolejnym trendem, który nie przemija, a który warto wziąć po uwagę planując swoje działania – podkreśla nasz rozmówca.

Ostatnie wiadomości o firmie