1. Aktualności
  2. Polska

Sertop – Mamy to!

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski

Tyski producent serków topionych wypuścił na rynek pierwszą partię produktów ze zmienioną szatą graficzną. Tak jak zapowiedział Sertop, zmiany w wyglądzie pozostałych serów będą wprowadzane stopniowo, a sam skład nie ulegnie zmianom. Niezmieniony pozostanie jedynie logotyp.

– Postawiliśmy na widoczną, rzucającą się w oko kolorystkę, która będzie jeszcze bardziej widoczna na sklepowych półkach. Mamy nadzieję, że dzięki temu dotrzemy także do młodszej części konsumentów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Pierwszymi serkami z nowym opakowaniem jest ser domowy smażony z kminkiem oraz ser smażony delikatesowy (kubeczki 170 g), które już pojawiły się na naszym rynku.

Ostatnie wiadomości o firmie