1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Chwilowe mody żywieniowe

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

Na to co jemy decydujący wpływ mają specjaliści żywieniowi, którzy raz na jakiś czas wprowadzają nowe trendy w różnych kategoriach jedzeniowych. Weganizm, dieta bezglutenowa czy bezlaktozowa – w tej chwili to chyba najbardziej znane z diet. Po części są one spowodowane dostosowaniem się społeczeństwa do zdrowotnych trendów rynkowych, ale w dużej mierze często to efekt chwilowej mody na niejedzenie określonych składników. Czy warto się do nich dostosować?


– Zdecydowanie tak – odpowiada Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – W naszej branży bardzo ważne jest dopasowanie oferty do bieżących potrzeb naszych konsumentów. Czasami moda szybko przemija, ale z drugiej strony – chwilowy trend może wpisać się na stałe w nasze przyzwyczajenia żywnościowe. Nowe trendy – to idealny moment na poszerzenie asortymentu i wypuszczenie na rynek nowego produktu. W naszym przypadku, takim ostatnim wyrobem, okazało się masło klarowane, idealnie wpisujące się w panujący w Polsce trend zdrowego stylu życia, które dzięki braku laktozy, nadaje się także dla osób nadwrażliwych na ten składnik – podsumowuje Aneta Będkowska.