1. Aktualności
  2. Polska

Smaki sezonu Almette: 100% naturalnych składników! 100% przyjemności!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem”Smaki sezonu Almette”. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend „ogrodniczy”, czyli modę na naturalne, najlepiej samodzielnie wysiane i wyhodowane warzywa. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.


Almette na czele z ambasadorem, mistrzem kulinarnym Davidem Gaboriaud oraz popularnymi blogerami, założy „Ogródek Almette” u Pana Ziółko - kultowego rolnika Slow Food, który z pasją i miłością uprawia wysokiej jakości warzywa. Podczas spotkań w „Ogródku Almette” blogerzy razem z Davidem przygotują dania z „ogródkowych” warzyw, z wykorzystaniem serków Almette.
W maju wystartuje pierwsza odsłona akcji, w której udział weźmie Michał Stępień z Kotlet.tv oraz Ewa Wojtan, autorka bloga dziecikreatywnie.pl. Maj to czas nowalijek, dlatego jako pierwsza fanom Almette zaprezentuje się chrupiąca rzodkiewka. Sezonowe dania przygotowane razem z Davidem, z wykorzystaniem świeżych warzyw i puszystego serka Almette z pewnością zachęci wielu fanów do przyrządzenia kolorowych, wiosennych dań.
W czerwcu do „Ogródka Almette” zaproszona zostanie blogerka Olga Smile i Kamil Nowak – twórca bloga blogojciec.pl. Wspólnie z Davidem przygotują wyśmienite potrawy ze świeżymi warzywami i głównym bohaterem tego miesiąca – serkiem Almette z ogórkiem i ziołami, który naturalnie inspiruje do kulinarnych eksperymentów.
W pierwszym wakacyjnym miesiącu – lipcu, przyjdzie czas na dojrzewające w słońcu pomidory! W lipcowe dni w „Ogródku Almette” zagości blogerka Agata Jędraszek z bloga Kuchnia Agaty oraz Edyta Kusińska, autora bloga MadameEdith.pl. Blogerki razem z Panem Ziółko będą uprawiać pyszne pomidory i wraz z Davidem przyrządzać wyśmienite dania z serkiem Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu. Ta przygoda dla wszystkich uczestników z pewnością obfitować będzie w 100% przyjemności i 100% naturalnych składników.
W ramach akcji promocyjnej Smaki Sezonu Almette zaplanowane jest szerokie wsparcie reklamowe. Informacje o kampanii znajdą się na opakowaniach 3 wariantów promowanych serków Almette , a także w punktach sprzedaży na materiałach POS. Akcji towarzyszyć będą billboardy sponsorskie w TV (8’) oraz kampania internetowa obejmująca dedykowaną stronę internetową, reklamy online w największych portalach internetowych oraz we wszystkich kanałach social media marki. Relacje ze spotkań pojawią się również na kanałach blogerów (Facebook, Instagram, blog). Smaki Sezonu Almette będą również obfitować w relacje content marketingowe i równolegle – działania PR w internecie oraz prasie branżowej i konsumenckiej.