1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Duża popularność serów topionych wynika z ich wszechstronności

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Współczesny konsument stał się niezwykle wymagający i znacznie częściej niż kilka lat temu zwraca uwagę na zawartość koszyka zakupowego. Niewątpliwy wpływ na tę sytuację ma panujący w Polsce prozdrowotny trend, który sprawia, że czynnikiem determinującym nasze wybory jest nie tylko cena, ale i jakość danego produktu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop. – Dodatkowo, obserwujemy także duże przywiązanie do marki. To wszystko sprawia, że mimo ogromnej konkurencji, od ponad pięćdziesięciu lat utrzymujemy swoją wysoką pozycją na rynku serków topionych.


– Jako marka posiadamy długą tradycję wytwarzania tych produktów, przez co są one rozpoznawalne przez większość społeczeństwa. Niezmieniona od lat forma pakowania (krążki i kostki) oraz delikatne liftingi rozpoznawalnych etykiet, działają tutaj dodatkowo na naszą korzyść. Obecność w ofercie kultowych produktów nie ogranicza nas jednak w produkcji nowych smaków. Jesteśmy otwarci na potrzeby młodszego pokolenia i specjalnie dla nich szukamy nowych rozwiązań – dodaje Aneta Będkowska.
– Duża popularność serków topionych marki Sertop wynika z ich wszechstronnego zastosowania. Bo serek topiony to nie tylko produkt śniadaniowy, ale także doskonała baza do przygotowania różnego rodzaju zup, sosów oraz polew do ciast i ciasteczek. Inspirujące przepisy dostępne są na blogu kulinarnym www.serkiwkuchni.pl, który założyliśmy z myślą o naszych konsumentach – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop.