1. Aktualności
  2. Świat

Tetra Pak wprowadza nowe opakowania do produktów „On the Go”

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© tetra pak

Jak wylicza Tetra Pak ponad 40% konsumentów przegryza w ciągu dnia. Konsumenci z tej grupy raz w tygodniu spożywają jogurty pitne, mleka funkcjonalne (wzbogacone) oraz napoje energetyczne. Dla niektórych jednak porcja 330 ml to za wiele, dlatego powstała mniejsza wersja opakowania. Według analiz firmy Tetra Pak popyt na opakowania mniejsze niż 250 ml wzrośnie o 10% do 72 mld litrów do 2019 roku.

Dlatego firma Tetra Pak rozszerzyła propozycję opakowań dla produktów „w drodze”, zarówno na rynek napojowy jak i mleczarski. Nowe opakowania Tetra Prisma Aseptic 200 i 250 Edge z zamknięciem typu DreamCap 26 mają odświeżyć ofertę rynkową. Jest to rozwinięcie znanego formatu Tetra Prisma Aseptic 330 ml z zakrętką DreamCap.
Opakowanie Tetra Prisma Aseptic 330 ml z zamknięciem DreamCap jest używane przez ponad 100 klientów dla 340 marek.