1. Aktualności
  2. Świat

Zakochaj się w Łaciatym. Ruszyła kampania reklamowa mleka Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM) / V5
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)
© mlekpol (sm)

– Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego – zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate – mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM) w Grajewie.

Dlaczego mleko Łaciate jest „Białe po mamie i zdrowe po byku” można przekonać się już z początkiem września. Ruszyła kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilbordy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.