1. Aktualności
  2. Polska

Hochland kusi nie tylko smakiem, ale też nagrodami!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Od początku maja na profilu Facebook marki Hochland trwa akcja konkursowa „Dasz się skusić na nagrody?”. Konkurs jest elementem kampanii wspierającej plastry topione Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów.
Zadania konkursowe zmieniają się co tydzień, a uczestnicy mają okazję wykazać się swoją kreatywnością. Dotychczas mieli szansę pochwalić się swoim śniadaniowym zdjęciem „selfie”, napisać, kogo najchętniej skusiliby na pyszną przekąskę oraz wymyślić nazwę dla doskonałej kanapki. Teraz z okazji Dnia Matki wspominają, o jakie kanapki prosili swoje mamy najchętniej.
Po prawej stronie: praca Zwycięzcy I tygodnia konkursu


Każde kolejne zadanie to szansa na wygraną vouchera do wykorzystania w sklepach Duka o wartości 500 zł oraz jednego z piętnastu stolików śniadaniowych. Rywalizacja jest duża, spływa mnóstwo ciekawych zgłoszeń i wybór zwycięzców z tygodnia na tydzień jest coraz trudniejszy.
Konkurs wspierany jest kampanią bannerową w Internecie na najpopularniejszych portalach (m.in. WP, Interia, YouTube) oraz postami sponsorowanymi na Facebooku. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem.