1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Produkty tradycyjne wyróżniają placówki handlowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frackowiak

– Sery smażone jako produkty regionalne są nadal traktowane jako produkty mało potrzebne na półce. Na szczęście to konsumenci decydują, które produkty są pożądane, a które mniej – mówi Forum Mleczarskiemu Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).


– Zdrowe, tradycyjne sery smażone należą do jednej z nielicznych kategorii spożywczych, która w ostatnich latach nieustannie rośnie i to przede wszystkim z powodu wysokiej jakości. Już niedługo tego typu produkty będą jedynym wyróżnikiem sklepu tradycyjnego od dyskontów, w których jeszcze długo produkty tradycyjne i regionalne nie znajdą swego miejsca – wskazuje Grzegorz Marciniak.
– Sery smażone jako produkty regionalne mogą być ciekawą alternatywą dla klientów spoza regionu, z którego pochodzą, ponieważ wyróżniają się jakością, smakiem, tradycją i oryginalnością z całej masy pospolitych produktów – podkreśla nasz rozmówca.
– Szansą dla takich produktów może być trend sentymentu do dzieciństwa i czasów, kiedy to co zrobione w domu i metodą tradycyjną to najsmaczniejsze... Dziś też jest to możliwe.
Półka musi “pracować” czyli każdy jej cm musi przynosić zysk. Produkty regionalne nie od razu będą w topie (a może nigdy), ale przyciągają klienta – podsumowuje Grzegorz Marciniak Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).