1. Aktualności
  2. Polska

Pierwsze sukcesy serków śmietankowych Sertop

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop
© sertop

Rok 2013 był dla firmy Sertop wyzwaniem, ze względu na trudną sytuację rynkową i stale rosnące wymagania klientów. Pomimo niekorzystnych warunków przeprowadzone w zeszłym roku inwestycje umożliwiły nam poszerzenie asortymentu o nową, śmietankową linię produktów – serki topione w długiej kostce o zawartości 100 g – informuje Aneta Będkowska, kierownik biura reklamy i współpracy z Klientem Sertop. – Wyroby te dostępne są w trzech wariantach smakowych: śmietankowym, śmietankowym ziołowym z czosnkiem oraz śmietankowym z kolorowym pieprzem.


– Zostały one bardzo wysoko ocenione zarówno pod względem smaku jak i designu podczas licznie przeprowadzanych prezentacji i akcji degustacyjnych – mówi Aneta Będkowska. – Niewątpliwie wpływ na to mają gusta naszych Konsumentów, którzy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie smaki. Linia śmietankowa jest przygotowana właśnie pod ich upodobania. Oczywiście nie możemy porównywać popularności „śmietankowych” z czołówką naszej listy TOP produktów: serkiem topionym Złoty Ementaler, serkiem Tylżyckim a także serkami z szynką, ze szczypiorkiem czy ze słonecznikiem. Okres wprowadzenia tego produktu na rynek jest jeszcze zbyt krótki, by rzetelnie ocenić popularność nowych smaków serków topionych. Jedno wiemy na pewno: Polacy pokochali ich smak.