1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Nasze innowacje spotkały się z żywym odzewem rynkowym

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Patrząc jak zmienia się tryb życia każdego z nas, zauważamy, że konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na rodzaj opakowania, na jego funkcjonalność, pojemność, w końcu wygodę w otwieraniu – mówi Forum Mleczarskiemu Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu w Mlekpol (SM). – Niezwykle ważne jest także i to, by dzięki właściwemu opakowaniu produkt zachowywał świeżość jak najdłużej. Mając na uwadze rosnące wymagania klientów, oferujemy im linię produktów Milko. Milko – to kefiry, maślanki i jogurty w poręcznym opakowaniu – do spożycia poza domem – dodaje Ewa Gromadzka.


– Ponadto Mlekpol (SM) w trosce o klienta zastępuje kapsle nakrętkami w kartonikach do mleka Łaciate 1 l. Ze względu na kształt i wymiary, nowe otwarcie pozwala na szybkie i bezpieczne opróżnianie kartonika. Mało tego, mleko z kartonika przechowywanego w dowolnej pozycji nie wylewa się. Innowacyjny system otwierania spotkał się z dużą aprobatą wśród klientów, dlatego niebawem na rynku pojawią się śmietanki Łaciate 500 ml z wygodną nakrętką – wskazuje Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu w mleczarni Mlekpol (SM).
– Łaciate i Milko to dwie najbardziej znane i popularne marki produktów mleczarskich, których producentem i właścicielem jest Mlekpol (SM) – podkreśla nasza rozmówczyni. – Uwagę potencjalnego klienta przy zakupie produktów mlecznych przyciąga przede wszystkim możliwość zachowania jak najdłuższej świeżości produktu. Od lat dużą popularnością w przypadku serów cieszą się opakowania typu otwórz/zamknij, które można spotkać w takich produktach jak ser Marcello w plastrach. Mlekpol (SM) specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie funkcjonalności opakowań i produktu. To właśnie Mlekpol (SM) jako pierwsza firma powołała specjalistyczną jednostkę badawczą w branży mleczarskiej – Instytut Innowacji Mleczarstwa, który stale monitoruje rynek, prowadzi badania związane z nowymi oczekiwaniami konsumentów mlecznych produktów – dodaje Ewa Gromadzka.