1. Aktualności
  2. Polska

Sertop uruchomił nowy serwis

Źródło: Sertop
Autor: Janusz Górski
© sertop

Nowoczesna, funkcjonalna, o całkowicie zmienionym designie i łatwym w obsłudze menu – taka jest nowa wersja strony internetowej firmy Sertop – tyskiego producenta serków topionych, którego flagowych produktem jest Złoty Ementaler obecny na rynku od ponad 50 lat. Strona została tak zaprojektowana, aby spełnić oczekiwania zarówno Klientów detalicznych jak i hurtowych: znajdziemy w niej informacje o walorach odżywczych serków, sposobach przechowywania czy terminach przydatności do spożycia.


Doskonała forma prezentacji produktów pozwala na ich szybkie odnalezienie przy pomocy zamieszczonych zdjęć i opisów. A dla smakoszy Sertop przeznaczył osobny dział „Gotuj z nami”, gdzie znajdują się nowe przepisy z wykorzystaniem serków topionych, poszerzające wiedzę Konsumentów o możliwościach ich zastosowania w kuchni. Odpowiednia ich segregacja sprawia, że każdy z łatwością znajdzie odpowiedni przepis dla siebie.
- Nowa strona jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu firmy Sertop. – A co najważniejsze jest stroną responsywną, która umożliwia „inteligentne” dopasowanie się do urządzenia, na którym jest wyświetlana, niezależnie od tego czy jest to laptop, smartfon czy tablet, co pozwala na szybkie jej przeglądanie.