1. Aktualności
  2. Świat

Ecolean wchodzi na Bliski Wschód z koncepcją Lighten Up

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© ecolean

Opakowania aseptyczne Ecolean linii Lighten Up jest na rynku od 2009 roku i stanowi jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla produktów płynnych. Zdaniem przedstawicieli firmy obecne trendy na rynku są czytelne: decydenci w branży spożywczej oczekują opakowań przyciągających oko konsumentów i wyróżniających je spośród innych. Elastyczne opakowanie Ecolean ma dostarczać wymagającym konsumentom poczucie kupowania produktu w unikalnym i przyjaznym dla środowiska opakowaniu.

Po tym jak opakowane zostało ciepło przyjęte przez europejskich, południowoazjatyckich i chińskich partnerów – Ecolean wchodzi ze sprawdzonym opakowaniem na rynek Bliskiego Wschodu.
Ecolean zaproponuje zarówno rodzinne jak i małe: 200 ml i 250 ml opakowania, które z dołączoną słomką są idealne jako produkt mobilny także dla małych gospodarstw domowych.
- Rynek południowoazjatycki jest w gronie najszybciej rozwijających się regionów na świecie i jesteśmy zdeterminowani, aby być częścią jego rozwoju. Nasze opakowanie może doskonale pasować do potrzeb producentów płynnej żywności oczekujących zróżnicowanych opakowań, wygody oraz poszanowania środowiska naturalnego – mówi Peter L. Nilsson, Dyrektor Wykonawczy w Grupie Ecolean.