1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska Liderem Polskiego Biznesu 2012

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska. Złotą Statuetkę odbiera Jacek Migrała, Dyrektor Generalny

Firma Hochland Polska otrzymała Złotą Statuetkę Lidera Polskiego Biznesu w 22. edycji Konkursu. Złotą Statuetkę Lidera Polskiego Biznesu odebrał w imieniu Hochland Polska Jacek Migrała, Dyrektor Generalny. Hochland Polska była jedyną firmą z branży FMCG, która znalazła się w gronie tegorocznych 11 firm nagrodzonych. Wręczenie Złotych Statuetek nastąpiło podczas części oficjalnej Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, która odbyła się 26 stycznia 2013 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie.
To ogromne wyróżnienie dla Hochland Polska, które firma otrzymała za bardzo dobre wyniki finansowe, sukces rynkowy i działania przyjazne środowisku.
Od 1991 roku Business Centre Club przyznaje Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu firmom i ich liderom, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko zyskiem, ale i etyką prowadzenia biznesu oraz troską o sprawy państwowe.

Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, a w 2010 osiągnęła łączny obrót na poziomie 1 mld €. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w produkcji serów, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość produktów.
Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada trzy zakłady produkcyjne (w Kaźmierzu pod Poznaniem, Baranowie i Węgrowie), w których zatrudnia niemal 1000 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych – twarogowych, twarożków, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Patros.
Business Centre Club (BCC) – to klub przedsiębiorców i największa w kraju organizacja indywidualnych pracodawców, istniejąca od 1991 roku. Do BCC należy 2500 członków (osób i firm). Członkowie BCC, reprezentujący blisko 250 miast, skupiają się w 24 lożach regionalnych na terenie całej Polski. Do BCC należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne. Członkami Klubu są także prawnicy, dziennikarze, naukowcy, wydawcy, lekarze, wojskowi i studenci.
Członkowie BCC akceptują Statut organizacji zobowiązujący ich do reprezentowania wysokich norm etycznych, przestrzegania zasad kodeksu kupieckiego i działania zgodnie z
Od początku swojego istnienia BCC propaguje idee odpowiedzialności społecznej firm – prowadzi kampanie społeczne, pomaga potrzebującym, nagradza Medalem Solidarności Społecznej osoby zaangażowanych społecznie i budujące solidarność społeczną.
Z badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych Indicator (1997), Instytut Spraw Publicznych (2000), Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor (2004 i 2006) oraz GfK Polonia (2009 i 2011) wynika, że Business Centre Club jest oceniany przez przedsiębiorców jako najbardziej prestiżowa i skuteczna organizacja tego rodzaju w Polsce.