1. Aktualności
  2. Polska

Kuchenny SERwiwal z Hochland!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Wystartowała kolejna aktywność w ramach serwisu seromaniacy.pl tym razem pod hasłem „Kuchenny SERwiwal”. Zaplanowane działania są spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Tym razem internauci mają okazję wejść w świat serów topionych Hochland poprzez grę flaszową. To pierwsza tego typu aktywność zaproponowano przez Hochland internautom. Akcja gry ma miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte są sery Hochland. Użytkownicy portalu mają za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadują się różnych ciekawostek na temat serów topionych. Celem działań w ramach zaproponowanej zabawy i takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem jest podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie.

Najbardziej aktywni i najszybsi użytkownicy serwisu otrzymają szansę w ramach akcji „Kuchenny SERwiwal” na nagrodę w postaci udziału w warsztatach kulinarnych z udziałem Andrzeja Polana, Szefa kuchni restauracji Soul Kitchen, kulinarnej świątyni schowanej w murach pięknej, przedwojennej kamiennicy, w samym sercu Warszawy..., więcej szczegółów dostępnych na seromaniacy.pl.
Konkurs potrwa od 15 października do 9 listopada. Równolegle zaplanowano silną kampanię wspierającą w wyszukiwarce Google, na wybranych portalach, dodatkowo wykorzystany zostanie mailing z zastosowaniem baz największych portali, reklama display, a w serwisie Facebook działania oparte na Social Ad.
Wsparciem prowadzonych działań będzie także kampania PR w prasie.
Strona interaktywna seromaniacy.pl to narzędzie, które ułatwia życie i troszczy się o dobre samopoczucie swoich użytkowników. W ramach platformy internauci są zapraszani do udziału w tworzeniu nowych serów, do wymiany opinii na forum, przesyłania swoich przepisów na dania z serem, współtworzenia Seropedii – kompendium wiedzy o serze, projektowania nowej grafiki opakowań. Serwis ma także swój profil na Facebook’u. Seromaniacy to jednocześnie fantastyczna baza przepisów kulinarnych na dania z serem - do codziennego wykorzystania, z praktyczną wyszukiwarką.
Za strategię, kreację i przygotowanie aktywności „Kuchenny SERwiwal” odpowiada agencja K2, a za realizację kampanii wspierającej, planowanie i zakup mediów - agencja mediowa ACR