1. Aktualności
  2. Polska

Magda (ZPJ): Rośnie popyt na gotowe produkty śniadaniowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© magda

Kategoria jogurtów łyżeczkowych z dodatkami rozwija się w kierunku coraz większej liczby produktów innowacyjnych. Maciej Kubit, Koordynator ds. Sprzedaży w Magda Zakład Produkcji Jogurtu dzieli się z Forum swoimi spostrzeżeniami w kwestii rozwoju rynku.
- Jogurty z dodatkami to kategoria, która na polskim rynku rozwija się bardzo prężnie, już od dłuższego czasu można zaobserwować coraz to nowe dodatki do jogurtów, począwszy od płatków, musli z dodatkami owoców lub orzechów, a kończąc na cukierkach i czekoladkach w kolorowej polewie owocowej lub cukrowej, często o wymyślnych kształtach. Bardzo mile widziane przez klientów są również łyżeczki dołączane do kubków z produktem i tutaj pole do popisu mają producenci opakowań, którzy prześcigają się w projektach nowatorskich kubeczków, niejednokrotnie składających się z kilku części.

Życie staje się coraz szybsze, a ludzie z roku na rok mają coraz mniej czasu na posiłki. Pęd w jakim żyjemy sprawia, że na gotowe produkty śniadaniowe jest coraz większy popyt i w większości osoby bardzo zajęte, oraz ci którzy dbają o zdrowie i figurę najczęściej sięgają po jogurty śniadaniowe. Dzieci również mają szeroką gamę produktów ze słodkimi dodatkami do wyboru, co sprawia, że jest to klient do którego równie często kieruje się takie produkty. Coraz częściej można zauważyć dodatki warzywne do wsadów jogurtowych (np. marchew-pomarańcza), oraz te, które wzbogacają dietę w niezbędne dla organizmu witaminy, kwasy tłuszczowe itp.