1. Aktualności
  2. Polska

Nietypowa kampania reklamowa śmietanek mleczarni Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM)/V5
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

1 kwietnia w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się gigantyczne kartony śmietanki Łaciatej. To nie był prima aprilisowy żart.
Mleczarnia Mlekpol (SM) przypomina o śmietankach Łaciatych idealnie dopełniających smak wielkanocnych potraw


Firma rozpoczęła kilkunastodniową kampanię telewizyjną. Tym razem śmietanka Łaciata będzie sponsorować programy w TVP1, TVP 2, TVN, Polsacie, oraz stacjach tematycznych TVN i Polsatu. Zachęceni jesienną ekspozycją ponad dwu metrowego kartonu mleka Łaciatego na stacji metra Centrum powtórzyliśmy ten zabieg marketingowy tym razem ze śmietanką Łaciatą. Śmietankowe słupy będą podpierać strop metra cały kwiecień – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu mleczarni Mlekpol (SM) w Grajewie.
Śmietanki Łaciate są dostępne w wariantach 12%, 18% i 30%. Jak wszystkie produkty mleczarni Mlekpol (SM) są wytwarzane z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski.