1. Aktualności
  2. Polska

Rebranding marki Fiko

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

W styczniu bieżącego roku Grupa Polmlek przeprowadziła rebranding marki Fiko. Na produktach nabiałowych pojawił się znany z soków Pysio smok, który jest synonimem wysokiej jakości produktów dla najmłodszych.
Smok w doskonały sposób uzupełnia aktualny design produktów nabiałowych podmarką Fiko oraz zaprasza do zabawy małych i dużych smakoszy.


W skład marki Fiko wchodzą obecnie:
- Fiko serowe figurki Gouda bez substancji konserwujących 150 g,
- Fiko deser czekoladowo-orzechowy 120 g,
- Fiko mleczko czekoladowe-orzechowe 240 ml,
- Fiko serek waniliowy oraz truskawkowy 4x80 g.
Marka Fiko istnieje na rynku trzy lata i cieszy się stale rosnącym uznaniem zarówno konsumentów jak i handlowców.