1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Rzeka mleka zalała ulice polskich miast

Źródło: Mlekpol (SM) / V5
Autor: Janusz Górski

Sukcesem zakończyła się niestandardowa kampania promocyjna mleka Łaciate spółdzielni Mlekpol w Grajewie.
– Rozdaliśmy blisko 70 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów. Z tego co wiemy, niektórzy przyjeżdżali specjalnie w miejsca rozdawania mleka Łaciate, byli i tacy którzy przychodzili po parę razy. Limitowana edycja mleka Łaciate 3,2% w kartonikach 200 ml ze słomką spodobała się konsumentom tak bardzo, że myślimy o wprowadzeniu tej pojemności do handlu – podsumowuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Mlekpol (SM) w Grajewie.


Mlepol (SM) rozdawał mleko Łaciate od 10 października do 4 listopada, w 11 największych miastach Polski, łącznie w 35 miejscach – najbardziej uczęszczanych lokalizacjach poszczególnych miast.
– Mamy nadzieję, że sukces frekwencyjny podczas akcji przełoży się także na codzienne planowanie rodzinnych jadłospisów. Bardzo zależy nam, aby konsumenci pamiętali o dobroczynnych właściwościach mleka i jego przetworów. To naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym – dodaje Ewa Gromadzka.