1. Aktualności
  2. Polska

W październiku rusza nowa kampania Łaciatych serków śmietankowych

Źródło: Mlekpol (SM) / V5
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)
© mlekpol (sm)

– Kolejny raz w naszych „łaciatych” spotach mamy nadzieję zaskoczyć konsumentów przypominając im w zabawny sposób o źródle pochodzenia naszych wyrobów czyli najlepszym mleku od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. „Z natury na kanapkę” – to hasło promujące serki śmietankowe Łaciate. Historia rozgrywa się w sielskich okolicznościach przyrody. Oczywiście główną bohaterką jest krowa, która tym razem „pakuje się na kanapkę”. Kampania reklamowa Łaciatych serków do smarowania będzie realizowana równocześnie z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków: z ziołami i z suszonymi pomidorami – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu mleczarni Mlekpol (SM).


Spot będzie można zobaczyć od 3 października do końca listopada w stacjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Film Reaktor i Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.