1. Aktualności
  2. Świat

Inner Mongolia Yili Industrial wchodzi z kampanią napojów z kulkami alginianowymi

Źródło: Forum Mleczarskie za SIG
Autor: Janusz Górski
© yili

Mleczarski gigant z Chin zatrudnił znanego aktora i piosenkarza Jay Chou, który znany jest fanom muzyki z kręgów R & B i rap, aby pomógł w promocji nowych napojów mlecznych UHT. Chiny obiegło muzyczne video, w którym chiński piosenkarz reklamuje napoje marki Baoquzhu zawierające kulki alginianowe wypełnione sokiem jabłkowym i truskawkowym. Przy próbie rozgryzienia, kulki eksplodują w ustach dostarczając przyjemnych doznań.


Kartoniki z napojem to pokaz innowacyjności mleczarni Yili oraz jej marketingowej machiny, która do promocji nowości zaprzęgła telewizję, czasopisma i social media. To przykład produktów z wartością dodaną skierowanych do młodzieży i młodych ludzi.
Technologię do nalewania drinksplus oraz kartoniki dostarczyła firma SIG Combibloc. Napoje Baoquzhu są pakowane w kartoniki combiblocSmall 250 ml.
Wprowadzenie produktu na rynek zajęło mniej niż dwa lata, co jak wskazują twórcy jest okresem dość krótkim jak na ten rodzaj innowacji i rozmiar rynku.