1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska ponownie z Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Firma Hochland Polska ponownie zdobyła Certyfikat Wiarygodności Biznesowej (CWB). Certyfikat został przyznany przez Bisnode Polska firmom, których dane finansowe gwarantują wysoki poziom rentowności, zdolności i płynności finansowej.

Bisnode Polska, wiodąca na rynku wywiadownia gospodarcza honoruje firmy wiarygodne biznesowo. Do grona nagrodzonych należą firmy o najwyższej ocenie stabilności wystawianej przez Bisnode Polska. Ocena wiarygodności i stabilności firmy, wystawiana jest przez analityków, opiera się na: analizie moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor, analizie wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych, największej w Polsce bazie relacyjnej powiązań korporacyjnych i osobowych.
Certyfikaty zostały przyznane już po raz szósty, nadawane są od czerwca 2010 roku i cieszą się dużym uznaniem, bowiem uzyskuje się je za najwyższą ocenę wiarygodności w skali D&B Poland, na podstawie danych sprawozdania finansowego firmy za miniony rok rozrachunkowy.
Hochland Polska byla laureatem poprzednich edycji Certyfikatu. Aktualne wyróżnienie potwierdza, że Hochland Polska ma bardzo dobrą kondycję i płynność finansową a także, że jest lojalnym partnerem w biznesie i prowadzi biznes w sposób etyczny.
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest liderem rynku serów topionych oraz kremowych twarogowych . Marka Almette jest ikoną swojego segmentu, nie tylko na rynku polskim. Są kategorie, w których Hochland Polska wyraźnie dominuje, jak chociażby segment serów topionych w porcjach, gdzie ma ponad 70% udziałów rynkowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.
Bisnode jest liderem branży informacji gospodarczej, której rozwiązania pomagają ponad 200 000 firm maksymalizować sprzedaż, minimalizować ryzyko i podejmować trafne decyzje biznesowe. W Polsce firma jest obecna od 20 lat. Aktualnie 200 pracowników Bisnode Polska każdego dnia wspiera 5 000 klientów w prowadzeniu bezpiecznego biznesu oraz docieraniu do nowych, wiarygodnych partnerów handlowych.