1. Aktualności
  2. Polska

Startuje silna kampania Almette z polskiego mleka i naturalnych składników!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Wkrótce startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa puszystych serów twarogowych Almette, w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania wzmacniają przewagi konkurencyjne Almette i promują nową, racjonalną korzyść dla konsumenta: „polskie mleko i naturalne składniki”. Zaplanowanym działaniom będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle. Ogólnopolska kampania potrwa do końca grudnia i obejmie TV, kino, outdoor, Internet, prasę, działania PR i punkty sprzedaży.


Na rynku pojawiają się stopniowo opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje „polskie mleko i naturalne składniki”, podkreśla nowoczesność, apetyczność i świeżość. Nowe opakowania Almette są jeszcze bardziej widoczne na półce i funkcjonalne.
W ramach kampanii konsumenci będą mogli zobaczyć nowy, 30 sekundowy spot reklamowy Almette, wspierający przekaz – polskie mleko, naturalne składniki. Kampanię zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności, ponad 300GRP tygodniowo, 12 tygodni w TV. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy hitach sezonu, w dwóch sieciach multipleksów: Multikino, Cinema City. Kampania obejmie także ponad 1000 nośników outdoor , w tym 400 billboardów i 600 citylightów.
Aktywności obejmą największe portale internetowe, Facebook, social media, urządzenia mobilne i premierę nowej strony www. Także czołowi blogerzy kulinarni będą promować Almette w sieci, poprzez konkursy kulinarne dla internautów. Nowa reklama pojawi się w prasie, we wszystkich TOP magazynach handlowych oraz w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych i kulinarnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.