1. Aktualności
  2. Polska

W maju startuje kampania kefiru Robico

Autor: Janusz Górski

11 maja Robico (ZUH) startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową, która połączy działania wizerunkowe z promocją konsumencką wspierającą sprzedaż w sezonie wiosna-lato 2015.
W ramach zaplanowanych działań, kefir Robico - orzeźwiający mleczny napój fermentowany, którego produkcja jest w 100% inspirowana tradycyjnym sposobem wytwarzania, zostanie po raz pierwszy w Polsce wypromowany na tak szeroką skalę z wykorzystaniem większości dostępnych kanałów komunikacji: telewizji, Internetu, prasy, radio, outdooru i materiałów POS, a nawet dedykowanych konkursowych etykiet.


Reklamy skupią się na wyjątkowych cechach kefiru, takich jak: świeżość, naturalność, zawartość zdrowych kultur bakterii czy gaszący pragnienie smak. Dzięki temu wpiszą się w prozdrowotny trend żywieniowy oraz w modę na spożywanie fermentowanych produktów mlecznych obserwowaną wśród dużej grupy świadomych zakupowo konsumentów.
Długofalowa strategia komunikacji oraz nowatorska dla kategorii kreacja skierowana do konsumentów w każdym wieku przedstawią kefir Robico jako zdrowy element jadłospisu, naturalnie dopasowany do współczesnego stylu życia.