1. Aktualności
  2. Polska

Mlekoma: Podsumowanie 2014 roku

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekoma

– W 2014 roku firma Mlekoma wprowadziła na rynek asortyment serów konfekcjonowanych w plastrach 150 g (Gouda, Edamski, Maasdamer, Havarti) oraz w porcjach 300 g (Gouda, Edamski, Maasdamer, Havarti, Cheddar) – mówi Forum Mleczarskie Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma. – Mimo trudnej sytuacji rynkowej, udało się zainteresować kupców i konsumentów nowymi produktami. Ser marki Mlekoma to bardzo wysoka jakość produktu dostępna w rozsądnej cenie. Aby zachować spójność wyglądu opakowań produktów marki Mlekoma, odświeżyliśmy grafikę serów twarogowych Emilki: tłustego o zawartości tłuszczu 9,8% i chudego o zawartości tłuszczu 0%.


– Serki Emilki od lat cieszą się uznaniem konsumentów, a potwierdzeniem tego jest zdobycie tytułu „Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii Serki. Dziennik Gazeta Prawna i portal Forum Biznesu – organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk – już po raz piąty przeprowadzili badania mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów – wskazuje nasza rozmówczyni.
– W mijającym roku duży nacisk położyliśmy również na działania marketingowe w portalach społecznościowych oraz na przebudowie strony internetowej. Już wkrótce będzie można ocenić efekty. Chcemy być w kontakcie z naszymi klientami, tworzyć przyjazny serwis, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, będzie mógł przekazać swoją opinię lub podzielić się z nami swoimi pomysłami na wykorzystanie naszych produktów – mówi Joanna Kołodyńska.
– W nowy rok wchodzimy z mnóstwem energii i nowymi pomysłami. Przede wszystkim będziemy rozszerzać portfolio naszych produktów i wzmacniać pozycję marki Mlekoma bazując na wysokiej jakości, naturalnych recepturach i ciekawych działaniach marketingowych – podsumowuje Kierownik Działu Marketingu w firmie Mlekoma.