1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Marka obiecuje rotację na półce

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Jesteśmy na rynku od ponad 50 lat i na dobre wpisaliśmy się w rynek serków topionych w Polsce – mówi Forum Mleczarskiemu Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Konsumenci doceniają nie tylko szeroki asortyment naszych produktów, ale także ich doskonałą smarowność, niepowtarzalny smak, a także jakość, która od lat jest na najwyższym poziomie. Połączenie sprawdzonych receptur z zaawansowaną technologią produkcji z zachowaniem najwyższych standardów jakości, pozwalają wydobyć z naszych serków to, co najlepsze.


– Owa popularność i stabilność na rynku działają na naszą korzyść podczas negocjacji handlowych. Rola marki ma tu ogromne znaczenie: lepiej rotujące produkty oznaczają po prostu pewny zysk. Nasze serki nie należą do najtańszych na rynku, a mimo to, ich sprzedaż sukcesywnie rośnie. Wpływ na to ma wspomniana jakość, która ma ogromne znaczenie wśród świadomych konsumentów, zdających sobie sprawę z tego, iż bardzo dobra jakość musi odpowiednio kosztować – dodaje nasza rozmówczyni.