1. Aktualności
  2. Polska

Spomlek (SM): Wytwarzanie produktów markowych umożliwia budowanie relacji

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© spomlek (sm)

– Serenada jest pierwszą w Polsce marką dedykowaną wyłącznie serom żółtym. Dzięki swoim niepowtarzalnym opakowaniom wyróżnia się w ladzie i na półce – mówi Forum Mleczarskiemu Edward Bajko, Prezes mleczarni Spomlek (SM). – To zachęciło konsumentów i sery od Serenady zagościły na stałe na talerzach w Polsce. Dodatkowym atutem marki jest szeroki wachlarz gatunków dostępny w ofercie. Każdy z nich produkowany jest z mleka krowiego według tradycyjnych receptur serowarskich stosowanych w mleczarni od lat. Marka Serenada wyróżnia się na rynku także podejściem do konsumenta. Znana jest z ciekawych promocji, konkursów i akcji reklamowych. Staramy się zaproponować naszym konsumentom, oprócz wysokiej jakości serów podpuszczkowych, element radości płynącej z jedzenia Serenady – dodaje Prezes Bajko.


– Dzięki mocnej pozycji marki wśród konsumentów ostatecznych, którzy zjadają Serenadę – zaufanie to przekłada się na długofalową współpracę z poszczególnymi klientami. Nasi kontrahenci mają pewność, że w Serenadzie znajduje się zawsze ser najwyższej jakości, a kupcy mogą liczyć na stałe dostawy i dopasowanie warunków do aktualnej sytuacji rynkowej.
Jest to właśnie jedna z przyczyn obrania przez Spomlek strategicznego rozwoju produktów markowych. Choć Spomlek produkuje także pod marki własne, to sprzedaż marek należących do Spółdzielni stanowi większą część handlu krajowego. Tylko takie podejście gwarantuje mleczarni trwałe budowanie relacji, stabilną pozycję oraz gwarancję odbioru mleka od dostawców i zagospodarowania 100% mocy produkcyjnych – podkreśla Edward Bajko, Prezes mleczarni Spomlek (SM).