1. Aktualności
  2. Polska

Chata Polska: Nowa strategia stawia na dostawców lokalnych

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

To, co lokalne jest postrzegane jako lepsze, zdrowsze i bardziej naturalne. Konsumenci znudzeni jednakową ofertą masowych marek zwracają się w stronę lokalnych produktów. Według nowej strategii specjalnością sieci mają być polskie, lokalne oraz regionalne produkty spożywcze. Chata Polska chce być znana z ich szerokiego wyboru, a asortyment ten ma być jej filarem.


W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Odpowiednia ekspozycja w sklepach podkreśli ich autentyczność i naturalność. Misją i nowym hasłem ma być: „Blisko. Lokalnie. Naturalnie”.
Ważnym asortymentem będzie marka własna: Spiżarnia Chaty Polskiej, która w szczególny sposób wzmocni strategię pozycjonowania sieci. Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych Wytwórców, które podkreślają tradycję Regionów.
Chata Polskla liczy na wsparcie partnerów franczyzowych, pracowników oraz producentów. W tym celu dla wszystkich uczestników sieci oraz ich pracowników został przygotowany Przewodnik po nowej strategii, który ma pomóc we wdrażaniu nowych zasad oraz być drogowskazem działań.
Zainteresowanie Mediów Chata Polska chce skupić na specjalnie przygotowanych akcjach. Już we wtorek, 27 maja br o godzinie 12.00 firma zaprasza na Stary Rynek pod Ratusz w Poznaniu, gdzie zaraz po wyjściu poznańskich Koziołków pracownicy naszej firmy przy wsparciu grupy baletowo-teatralnej zorganizują happening w stylu FLASHMOB. Natomiast w sobotę, 31 maja wraz z Producentami Regionalnymi zaprasza na Plac Wolności w Poznaniu na bazar świeżej i regionalnej żywności. Tego dnia Chata Polska chce zachęcić mieszkańców Poznania do rozsmakowania się w nowej koncepcji Chaty Polskiej.