1. Aktualności
  2. Polska

Nowe sklepy Chaty Polskiej

Źródło: Chata Polska
Autor: Janusz Górski

Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 17 latach doświadczenia we współpracy z właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.
Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

Zarząd Chaty Polskiej informuje, że 1 marca br. sieć otworzyła standardowy sklep przy ul. Saperskiej 46a w Poznaniu. Natomiast Chata Polska w formacie VIP, zostanie otwarta już w sobotę, 8 marca na nowopowstałym osiedlu przy ul. Obornickiej w Bogdanowie. W czwartek, 13 marca Chata Polska otworzy swój 150 m2 sklep w Czernej k/ Bolesławca (powiat głogowski). Jest to sklep budowany od podstaw, a w tej chwili dobiegają prace wykończeniowe.
Spółka MMT, posiadająca 22 sklepy Chaty Polskiej, w ostatnią sobotę marca br. planuje otwarcie swojego 23. sklepu o powierzchni sprzedaży 500 m2., W formacie supermarketowym, przy ul. Ignacego Krasickiego 35A w Szamotułach. Sklep do tej pory funkcjonował pod logo Miłek Market. Jest to lokalizacja dobrze znana przez mieszkańców, lubiana i ciesząca się dobrą opinią w mieście oraz okolicy.
Dodatkowo na przełomie lutego i marca 2014 roku do sieci sklepów ogólnospożywczych Chata Polska zostanie przyłączonych 5 sklepów w formacie Partner. Są to sklepy w Gaworzycach, Międzyrzeczu, Obornikach, Mirosławcu i Poznaniu.
Poza doświadczeniem, Chata Polska oferuje korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego za zakupy w hurtowniach Marol, TOP ceny, czyli korzystne warunki zakupowe. Sieć zapewnia obsługę własnego Centrum Dystrybucyjnego z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Franczyzobiorca może liczyć na benefity wynikające z umów z ponad 200 producentami. Każdy punkt sprzedaży otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta Partnerzy Chaty Polskiej sprzedają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.