1. Aktualności
  2. Świat

Almette z kolorowym pieprzem zdobywa serca i podniebienia konsumentów!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Ostatni nowy wariant Almette z kolorowym pieprzem zdobywa wciąż nowych fanów, a sprzedaż wariantu dynamicznie rośnie. Aby było jeszcze lepiej przygotowano kontynuację kampanii komunikacyjnej Almette z kolorowym pieprzem, inspirującą konsumentów do przygotowywania pysznych przysmaków z serkami Almette.


W lutym Almette z kolorowym pieprzem inspirować będzie nie tylko w telewizji (w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych) i prasie (advertoriale w wybranych tytułach prasowych – najpoczytniejszych w grupie docelowej), ale klienci największych sieci handlowych otrzymają książeczki z wyjątkowymi przepisami na bazie serka Almette. Autorką pysznych inspiracji Almette jest Joanna Matyjek – miłośniczka prostych przepisów i naturalnego jedzenia, prowadzi popularny blog kulinarny „Odczaruj Gary”.
Za kreację i realizację kampanii dla Almette z kolorowym pieprzem odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Almette z kolorowym pieprzem zgłoszone do badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2014”, zdobyło I miejsce i tym samym Złoty Medal w kategorii Produkty Mleczne. Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2014”, wyłoniło najbardziej udane premiery rynkowe w aż 48 kategoriach. Projekt ten jest polską wersją prestiżowego badania „Produkt des Jahres”, realizowanego od 14 lat na niemieckim rynku i spotka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno producentów, jak i konsumentów.