1. Aktualności
  2. Polska

Eurial Polska: Dwucyfrowa dynamika sprzedaży produktów z mleka koziego

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© eurial polska

– Sprzedaż na rynku produktów z mleka koziego wzrasta w Polsce od kilku lat dwucyfrowo – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Agnieszka Połomska, Marketing Manager w Eurial Polska. – W zeszłym roku osiągnęła wzrost ilościowy na poziomie 21%. W rozbiciu na kategorie, sery twarde podniosły wolumen sprzedaży o 22%, a świeże o 19% (Nielsen, 2013).


– Na bazie obserwacji obecnych rezultatów przewidujemy, że kolejne lata będą kształtować się na podobnym poziomie. Biorąc pod uwagę fakt, że spożycie produktów z mleka koziego w Polsce, w porównaniu z innymi krajami Europejskimi, np. Francją czy Niemcami, jest na dużo niższym poziomie, ten obszar wykazuje potencjał – dodaje Agnieszka Połomska z Eurial Polska.
Więcej o rynku produktów kozich w Forum Mleczarskie Handel 4/2013.