1. Aktualności
  2. Polska

Wystartowała kampania Almette z gruszką i jabłkiem!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

W maju wystartowała kampania komunikacyjna Almette z gruszką i jabłkiem. Kampania potrwa 2 miesiące. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zupełnie nowym, owocowym kierunku smakowym w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka.
Kampania ma charakter ogólnopolski i odbędzie się w TV, prasie oraz Internecie (blogi kulinarne, Facebook, Youtube, video oraz www.almette.pl ).


Spot TV będzie emitowany zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Zaplanowanych jest ponad 5500 emisji spotu, które zagwarantują ponad 57 mln kontaktów z reklamą grupy docelowej Almette. Aż 60% spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności.
Aby wzmocnić efekt kampanii, na półce sklepowej pojawiły się materiały promocyjne (ekspozytory, wobblery, cenówki i naklejki), a w wybranych sieciach odbędą się specjalne degustacje, które zainspirują konsumentów do kulinarnego eksperymentowania z Almette.
Kampanię komunikacyjną dla Almette z gruszką i jabłkiem przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Almette istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych. Portfolio Almette obejmuje wiele wariantów smakowych: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, pomidory dojrzewające w słońcu, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory oraz bazylia. Almette to sztandarowy produkt Hochland, jeden z najpopularniejszych serów kremowych twarogowych w Polsce. Almette – zaprasza do strefy wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów! Konsument Almette nie musi wiedzieć co to są zagęstniki, barwniki i konserwanty, gdyż w Almette ich po prostu nie ma. Nowe opakowania z dodatkową informacją na ten temat dostępne są na rynku od października ubiegłego roku.