1. Aktualności
  2. Polska

Grupa Polmlek: Kampania reklamowa sera Mlekdamer

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© grupa polmlek
© grupa polmlek

Cele kampanii mają zostać osiągnięte poprzez synergię równolegle prowadzonych działań na kilku podstawowych i wspierających się polach komunikacji marketingowej. Głównym narzędziem komunikującym markę Mlekdamer będzie 360 podświetlanych bilbordów. Bilbordy wynajęte będą w kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych oraz zostaną skupione na terenie kluczowych, istotnych pod względem nasilenia sprzedaży, miastach wojewódzkich.

Wsparciem dla outdooru będą odbywające się w tym samym czasie degustacje, animacje i ulotkowanie na terenie sklepów sieciowych. Grupa Polmlek przewiduje łącznie ponad 160 degustacji w dwóch turach po dwa dni każda w placówkach Real, Carrefour, Tesco, Auchan.
Celem ilościowym kampanii jest wsparcie sprzedaży sera marki Mlekdamer. Celem jakościowym podstawowym jest umocnienie wizerunku marki Mlekdamer jako oryginalnego, prawdziwego sera. Celem jakościowym pomocniczym jest zbudowanie wizerunku marki producenckiej – Warmii, jako producenta znającego się na serach, autorytetu, lidera.
Kampania obejmie handel tradycyjny i nowoczesny na terenie Polski w kwietniu 2013 r. Wsparcie odbywać się będzie poprzez prasę, TV, outdoor, ulotki. Na potrzeby wsparcia promocji zostało wyprodukowane opakowanie promocyjne Mlekdamer w plastrach 33% więcej w specjalnie dedykowanym kartonie „Prawdziwy ser”.
Dodatkowo Grupa Polmlek przewiduje sampling Mlekdamera skierowany do handlu tradycyjnego.
Całość kampanii zostanie spięta stroną internetową www.klubsera.pl. Ta strona będzie platformą do osiągania również celów jakościowych, które docelowo, w sposób długoterminowy zagwarantują wyższą sprzedaż serów marki Mlekdamer w okresie popromocyjnym.