1. Aktualności
  2. Polska

Eurocash wzmacnia wsparcie handlu tradycyjnego w walce o konsumenta

Źródło: Eurocash
Autor: Janusz Górski

Eurocash koncentruje się na zapewnieniu jeszcze większej konkurencyjności sklepom tradycyjnym, dlatego zarząd podjął decyzję o zmianach menedżerskich w strukturach grupy: na czele Eurocash Franczyza stanie Carlos Saraiva, a Grupy Dystrybucyjnej Tradis – Pedro Martinho.
Od 2 kwietnia prezesem Eurocash Franczyza zostanie Carlos Saraiva, dotychczasowy prezes Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Zastąpił go Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

– Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenie, by wspierać rozwój Delikatesów Centrum. Jestem przekonany, że nasi franczyzobiorcy mogą osiągać jeszcze lepsze wyniki i stać się bardziej konkurencyjni dzięki zwiększeniu efektywności prowadzonych działań i konsekwentnej integracji hurtu z detalem – mówi Carlos Saraiva, członek zarządu Grupy Eurocash, prezes Eurocash Franczyza.
Pomimo zapowiadanego przed laty upadku mniejszych i średnich sklepów, ostatni rok pokazał, że konsument coraz częściej woli robić zakupy blisko domu, w przyjazniej atmosferze, pod warunkiem, że i asortyment i ceny są na odpowiednim poziomie. A to jest możliwe dzięki lepszej organizacji handlu, za którym stoi silny dystrybutor i sprawna sieć franczyzowa.
- Sieci franczyzowe współpracujące z Tradisem liczą dziś ponad 5.000 sklepów. Stanowi to ogromny potencjał dystrybucji w kraju. Franczyzobiorcy, nasi partnerzy, oczekują od nas wsparcia w zwiększeniu ich konkurencyjności na rynku, dobrych cen i serwisu na bardzo wysokim poziomie. Dostarczenie im tego to mój najwyższy priorytet – a ponad 6-letnie doświadczenie na czele sieci, która wykazała największą rentowność z metra kwadratowego w Polsce, pozwoli mi patrzeć w przyszłość z optymizmem – mówi Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash, prezes Grupy Dystrybucyjnej Tradis.
Dotychczasowy prezes Eurocash Franczyza, Ireneusz Ozga, podjął decyzję o odejściu z firmy z dniem 30. kwietnia.
O Grupie Eurocash
Eurocash to największa polska grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce.
Po połączeniu z Grupą Tradis w ramach prowadzonych przez grupę różnych formatów franczyzowych skupionych jest niemal 11 tys. niezależnych sklepów detalicznych.