1. Aktualności
  2. Polska

ASM Group rozpoczyna realizację Centralnego Projektu Promocji dla Tesco

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Z początkiem marca 2013 roku ASM Group rozpoczyna wyłączną obsługę aktywności promocyjnych realizowanych przez Klientów we wszystkich obiektach należących do sieci Tesco Polska. Centralny Projekt Promocji jest unikalnym jak dotąd rozwiązaniem na polskim rynku.
Założeniem jest optymalizacja aktywności promocyjnych takich jak animacje, degustacje czy samplingi prowadzonych przez promotorów oraz hostessy na terenie sklepów Tesco. Centralny Projekt Promocji ujednolica i standaryzuje warunki realizacji wszystkich akcji wsparcia sprzedaży na terenie obiektów sieci.

Od 1 marca br., dostawcy Tesco uzyskają przejrzysty model współpracy wraz z jednolitymi zasadami i warunkami realizacji wszystkich prowadzonych przez siebie aktywności promocyjnych. Nowymi rozwiązaniami, nie stosowanymi dotychczas w realizacji projektów promocyjnych, są między innymi ujednolicenie systemu rozliczeń czy usługa Aktywnego Sprzedawcy. Zadaniem stałego, dedykowanego do projektu zespołu, jest kompleksowa obsługa realizowanych aktywności. Za projekt z ramienia ASM Group odpowiada Agnieszka Mielnik, Senior Project Manager.
– Mamy nadzieję, iż schemat działań jaki zaproponowaliśmy sieci handlowej Tesco, zapewni jej dostawcom optymalizację kosztów i nakładów poniesionych na akcje sprzedażowe. Tak skonstruowaliśmy mechanizm, by pozwolił on w nowoczesny sposób planować i co więcej rozliczać podejmowane aktywności. To nowy standard działań sieci handlowej – mówi Patryk Górczyński Dyrektor Operacyjny ASM Group.
Międzynarodowy holding ASM Group specjalizuje się w zakresie wsparcia i zarządzania odsprzedażą głownie w obszarach: merchandisingu, promocji, badań rynkowych, marketingu terenowego oraz outsourcingu sił sprzedaży. W Polsce ASM Group tworzą m.in. spółki: GreyMatters, Gruppo Trade Service Polska oraz New Line Media. W 2013 roku ASM Group planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych.