1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Najpopularniejsze są serki topione naturalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Najczęściej wybieranymi serkami topionymi są serki bez dodatków smakowych, takie jak gouda czy Złoty Ementaler. Nadal popularnymi smakami pozostają serek z szyneczką czy szczypiorkiem. Do czołówki tych smaków dołączył także serek topiony ze słonecznikiem – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop.

– Firma Sertop konsekwentnie od wielu lat zajmuje się wytwarzaniem serów topionych i serów smażonych. Sprawdzona technologia, tradycyjne receptury, najlepsze surowce oraz ścisła kontrola na każdym etapie produkcji gwarantują wysoką jakość naszych produktów. To właśnie wysoka jakość jest głównym sekretem naszego sukcesu. Równocześnie najważniejszym celem naszego przedsiębiorstwa jest zapewnienie pełnej satysfakcji klienta – dodaje Aneta Będkowska.
– Jako firma serowarska oferujemy naszym klientom różne rodzaje serów topionych, pakowanych zarówno w opakowania ekonomiczne, o większej gramaturze (100 g), jak i niewielkie (17,5 g lub 30 g) porcje umieszczone w nowoczesnych, kolorowych pudełkach. O zainteresowaniu klientów decydują takie czynniki jak przyzwyczajenia smakowe, atrakcyjne opakowanie czy wysoka jakość naszych produktów. Nie mniej istotnym elementem zakupów jest cena. Dlatego staramy się tak dopasować naszą ofertę serków, aby klienci o różnych dochodach mieli możliwość kupienia naszych wyrobów.
Naszym sztandarowym produktem jest serek topiony Złoty Ementaler. Cieszy się on niesłabnącym powodzeniem od początku istnienia zakładu. Tym niemniej jest to produkt, który pamiętają nie tylko nasi najstarsi konsumenci. Złoty Ementaler chętnie kupują także młodzi ludzie. O niesłabnącym powodzeniu tego produktu, jak i innych serków topionych świadczy np. liczba naszych fanów na portalu społecznościom facebook (ponad 5 tys.). Co ciekawe – w tej grupie osób jest spora liczba mężczyzn i właśnie młodych ludzi, którzy lubią nasze serki – dodaje Pani Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop.
– Dużym zainteresowaniem cieszy się również nasz nowy produkt – serek dla dzieci – pod marką Oscar. Nowoczesne opakowanie (zawierające trzy małe porcje serka) jest bardzo pozytywnie oceniane przez naszych konsumentów. Atrakcyjne kolorowe opakowanie i wesoła myszka Oscar przyciągają wzrok nie tylko najmłodszych. Produkt ten nie zawiera konserwantów ani żadnych sztucznych barwników – wskazuje Aneta Będkowska.
– Kategoria serów stale się rozwija i cieszy niesłabnącym powodzeniem. Wzrasta świadomość konsumentów odnośnie do różnych możliwości wykorzystania serków topionych. Obecnie serek topiony to nie tylko produkt przeznaczony na śniadaniową kanapkę, ale także świetna baza do sosów czy zup. Według naszych konsumentów serek topiony najchętniej wykorzystywany jest do sporządzania zapiekanek. W tym miejscu zapraszam do skorzystania z bazy naszych przepisów kulinarnych na stronie www.sertop.com.pl – zachęca Aneta Będkowska.